sâmbătă, 5 martie 2011

Un numar...

azi e sâmbata si nu mai pot sa-l sun.
ieri a fost vineri,ieri ti-am putut auzi vocea pentru o eternitate ,parca.
mi-a fost dor sa tremur , sa tremur , sa tremur pentru tine.
Azi sunt ca o persoana inexistenta.
Mi-a fost dor sa sorb din coltul cupei din portelan cafeluta gata pregatita,
Sa te privesc cum imi povestesti unele lucruri cu atât confort...
Sa traiesc momentul acela ca si cum ar fi fost ultimul eveniment din viata mea.

Eram atât de fericita ca te-am avut lânga mine pentru 4 ore...
Nu exista piedici,exista dusmani.

Vizionând filmul pe care nu-l mai vazusem de mult, "Titanic"
Sunând telefonul cu un numar straniu, nesalvat...
Nu voiam sa raspund,nu stiam ce urmeaza.
Dar,vocea aceea sensibila umblând grandios prin mine.
Scuturând amintiri, m-a facut sa stiu ce vreau,sa fiu hotarâta pe mine.

04.martie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!