duminică, 6 martie 2011

Mi-e atât de dor,nu pot descrie ce dor nebun!!!


mi-e dor de prima/vara...
mi-e dor...depanam amintiri cu totii.
Ochii insetati , mintea spulberata , inima frânta.

Nu e nimeni care poate sa opreasca momentele minunate intr-un loc.
Sa le sorbim minutele si secundele in saruturi fierbinti de nopti de vara.
Totul sclipeste si n-ai timp de toate,daca as fi o luna a anului as fi "iunie"
O putem numi luna dragostei eterne.
Luna in care viata te asteapta.

zile favorite,zile memorabile,care le-am tinut minte in adâncul sufletului meu tânar...dar batrân dupa atâtea incercari, si atâti dusmani...si prea multa suferinta!
-4 iunie-
-1 august-
-3-4 iulie-
-1 decembrie-
-28-30 ianuarie-
-04 martie-
-foarte foarte multe.
De ce toate consta pe o persoana,o persoana care mi-a schimbat viata?

...altele.
-23 octombrie-
-5 noiembrie-
-23 noiembrie-
-8 decembrie-
-10 decembrie-

Daca as incepe sa numar nenumaratele saruturi care s-au ivit intre noi din simpla atragere, ce as putea explica din asta? Ca au fost doar niste saruturi lungi si amoroase fara putin ritm? fara putina sensibilitate? fara putin sentiment?
Nu!

Ce pot intelege din asta?
De ce mereu când ne vedem, ne intelegem doar din priviri si saruturi?
De ce vrei sa te astept atâta?


Astept vara cu magia ei,poate poate atunci se vor schimba lucrurile incolacite.

2 comentarii:

  1. da, sa incep :))
    de ce atata asteptare si suferinta?
    auzi tu draga, ori ii pasa ori lasa-l in pace
    ma gandesc ca postarile sunt similare.
    vreau sa iti explic un lucru...
    esti "indragostita" si din cate vad nu pentru prima oara
    Te indragostesti prea repede de fapte frumoase din cauza ca dai de multe fapte urate, si cand se iveste ceva frumos , te indragostesti.
    Incearca sa nu-ti mai pese de nimic.
    Succes.:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ummmm, cam asa e.
    Multumesc de sfaturi:*

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!