sâmbătă, 19 februarie 2011

Intense Silence For Two Hours...


-Nu ti-am spus decât o singura data cele doua mari cuvinte. " te iubesc "
Ti-am spus doar o data, nu pentru ca nu te-as mai iubi ci pentru ca in mintea mea ti-o spun in fiecare minut.Uneori când te privesc imi rostesc aceste cuvinte continuu.
Din pacate, nu au ajuns la tine. Credeam ca si nerostite pot patrunde in mintea ta.
Le poti simti doar dupa zâmbetul care ti-l arunc si dupa privirea mea de persoana implinita si indragostita.
Sa sti, dragostea nu tine de cuvintele astea doua, si de cât de des le rostesti.
Conteaza sa le simti.
Ce inseamna dragostea defapt?
-implinire, extaz, secrete, saruturi, imbratisari,atingeri,soapte, zâmbete,nebunie, dor, emotie, fericire, tacere, suferinta interioara si nu numai atât...
Ce-i mai frumos decât sa fi indragostit, sa sti ca e reciproc, sa simti, sa traiesti, sa visezi... esti implinit! nu visezi decat la tu si el, restul lumii nu mai conteaza deja.



Noaptea , nu pot face decât sa te visez in bratele mele.sa te simt lânga mine...
De ce e asa greu cu dragostea?
Traim cu niste motive, sa suferim,sa realizam, sa invatam.

De ce , ce este mai frumos se sfârseste repede?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!