miercuri, 12 mai 2010

WITHOUT YOU I'M NOTHING !


Teza româna.= 10 :">

MATE=:-s . sper 7. :">

mmm. el = zero !

pari foarte inofensiv ,dar realitatea nu minte.!

Realitatea e singurul lucru care e adevarat!.

Dece'? pentru ca asa e.

Si daca tu nu erai acum. si atunci. as fi trecut prin milioane de aventuri. apetisante.

Dar nu, mai bine nu.!

Problema este. TU!. niciodata nu stii ce faci. ce vrei. ce ai dori cu adevarat !. recunoaste . asta e adevarul!> nu stii ce vreeei.!

Daca ar fi intre noi cea mai mica conexiune telefonica.? ce zici? crezi ca ar mai fi ceva legaturi?

De exempu. astazi eu si andruuus. am stat si am ramas gen ":O" . cand am vazut ce au facut.!

Daca as putea sa plec. acolo la tine. si sa nu.mi mai pase de nimic.!

Dar totusi e adevarat,inca probabil ma mai place. dar stiti ca niciodata nu o sa fie la fel.Acum când o sa ajung, nu o sa mai fim doi necunoscuti. ci doi cunoscuti, care au sentimente si totusi nu ca la inceput , ca atunci când Nu se cunosteau !. mmmm. pai. mi.ai face placere sa fie totul perfect.!

Dar dupa tot ce s'a auzit si dupa tot ce s.a aflat ! . as zice ca nu e postarea perfecta. dece'? pentru caaaa nu este.deloc.deloc!

Si mai putin de saptezeci de zile. si o sa vina. ziua cea mai mult asteptataaa.

Si peste 30 de zile. o sa scap de scoala. ! gesturile din ultima vreme , as putea spune ca sunt justificate de un zâmbet fals. 1. nu.mi place nimic! . 2. nu.mi iese nimic din ce vreau sa fac. 3 . nu ma mai inteleg eu pe mine. la persoana I .4. am o intrebare foarte interesanta. pe alt blogg' dar postez aici. si dau si intrebarea. ! e asa :

-De ce crezi ca lumea nu te intelege? si care este faptul prin care te deosebesti de restul? De unde sti ca altii nu duc o viata mult mai rea?

-Drag vizitator al bloggului, eu una' cred ca lumea nu ma poate intelege, adica , poate e vârsta. dar nu cred, probabil e felul meu de a ma comporta in particular, când sunt doar eu , sau doar eu si cineva.nu ma poate intelege nimeni pentru ca eu am...o micuta lume a mea. pe care numai eu pot sa o inteleg, si unde numai eu imi expun sentimentele...Eu ma deosebesc prin restul lumii, prin comportament si gândirea mea total altfel, dece'? ar fi intrebarea, pentru ca eu cred ca toata ziua vorbesc singura cu mine, un monolog creata intre doua persoane aseamanatoare din mine, cu care.mi dau cele mai bune sfaturi, secrete care mi le explic singura, si constat lucruri, adica am un prieten[ cel mai adevarat prieten] pe mine. ! da. ma mint si pe mine, ca zic ca mâine ma trezesc la 7, dar eu ma trezesc la 11. acesta a fost un exemplu,desigur!...La a 3'a intrebare, nu am zis ca eu duc o viata rea, sau ceva de genul' , dar e foarte greu sa fi eu' , stiu ca multa lume duce o viata mai grea. cum ar fi cu familia, sanatatea si alte lucruri care sunt mult mai grave si serioase decat acese sentimente ale mele' si toate explicatiile despre cum sunt prietenii mei, si ce fel de oameni sunt ei, si cum se comporta! . Multumesc de intrebare, cam acesta ar fi rapsunsul' . mult prea lung. dar ar trebui si mai lung, incat sa.ti raspund acestor intrebari! . pe care nu le intelegeti. (:



--------------------------------------------------------------------

Asa, deci as mai avea câteva intrebari, de la o adolescenta numita Cristina:

-De ce crezi ca distanta dintre tine si fostul tau prieten poate fi un lucru rau?

-mmmm. ce intrebare. foarte greu ca sa intelegi,si ca sa intelegi intâmplarea ca si cum ai trait'o ca mine. deci ,scumpo, gândeste'te la aceasta distanta. ca la un zid foarte foarte gros care este opac, negru, si el iti distruge toate , dar chiar toate visele...mmm. nu stiu cum sa.ti explic. ai reactiona nebun! ai innebuni la un moment dat' si iti vine sa spargi tot zidu' , dar vezi ca nu se rupe, si o lasi balta. si sti ca doar 7 zile din an il poti distruge.Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic. Am dat un exemplu.Multumesc:*

Cristina:[ multumesc pentru raspuns, cred ca iti este greu , dar in acelasi timp cred ca si lui, este aceeasi problema si in cazul lui ]

Roberta: [ da Cristina, ai dreptate, crede'ma. ! si in cazul lui, asa e ! ]



---------------------------------------------------------------------


Inca o intrebare si gata, promit.! [ de la Andreea in vârsta de 13 ani ]

-Am vazut toate intrebarile, si ai dat niste raspunsuri si exemple fantastice, dar am si eu o intrebare. De ce faci tu tot posibilul sa te impaci cu el , inafara faptului ca il placi, si când vezi ca te respinge atât de urât?El a incercat vreodata sa iti zica da, vrea,sau sa incerce?


Draga Andreea, fapul ca ai 13 ani, probabil cu siguranta ai avut prima ta si marea ta dragoste de la 13 ani , nu? deci, as zice ca daca raspunsu tau e da, ai sa vezi, ca toti avem o poveste diferita.Fiecare relatie cu probleme lor. Da am incercat din rasputeri sa ma impac cu el, deoarece da il plac, dar sa sti ca m.am atasat foarte mult de el. Defapt din tabara de vara trecuta l.am vazut si am simtit dragoste in aer! . Da adevarul pur, este ca probabil lui ii este frica de relatii la distanta, sau ceva de genu, si a zis ca totul e mai frumos pe viu , si da, ii dau dreptate. E foarte greu sa comunicam asa, fiecare in orasul lui , cu treburile si cu prietenii si scoala lui . mmm. in ultimul timp, nu , nu a incercat sa faca totul mult mai bun pentru noi, ci mai rau.! pentru ca i.am spus ca voi suferi si mai tare,daca va face asta!. Iar el se asteapta ca in acele 7 zile de tabara sa fim impreuna si sa fie totul perfect. Sincer, mie una' nu.mi place cum suna acest lucru!. Dar in ultimul timp, parca as intra in viata mea comodata, de lucruri stupide facute in fiecare zi.! Multumesc de intrebare, dar nu prea vrea sa dau raspunsuri la aceste chestii.!

---------------------------------------------------

Multumesc tuturor,:*

Mai astept intrebari si la adresa de YM : missz_ciufulici@yahoo.com & liibe.lulla@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!