vineri, 7 mai 2010

POVESTEA VIETII MELE -de N.Roberta Marie'



Viata mea e o poveste frumoasa...
Daca,biet copil sarman si singur,as fi intâlnit in cale zâna atotputernica ce mi'ar fi spus:'Alege'ti drumul...Ce vrei sa ajungi?Te voi sfatui si te voi calauzi!" , soarta mea n'ar fi putut fi mai fericita si nici mai cu intelepciune rânduita.
Povestea vietii mele va arata ceea ce mi'a aratat si mie--ca exista o soarta pentru fiecare!

In 1988 traia la SB, intr'un apartament dragut in blocul 107, o pereche de tineri casatoriti,care se iubeau tare mult. El, in vârsta de 21 de ani jumatate, taximetrist, un om cu paru' cârliont si cu o privire de om plin de amintiri dulci, iar ea in vârsta de 20 ani o femeie modesta, frumoasa, cu o fata frumoasa de zici ca era papusa.
Imediat a aparut pe lume o fiinta micuta, slabuta, care plangea si era o scumpa. Primul lor copil.Numele EI a fost Isabella'.[ prima nascuta ]
Dupa 7 ani pe 13 aprilie 1996 , a aparut pe patul spitalului al dolea copil al lor.Un copil dolofan de 4 kg, care avea niste ochi maaari verzi-albastrui, si un zâmbet de nou'nascut neatins de lume. Eu , N.Roberta.Marie' !
In primele zile , eram foarte energica. Adormeam la sânul mamei,si atunci când isi tragea pieptul ma trezeam si trageam de el. Eram o copiluta plina numai de lumea mea.Uneori imi zic si acum , oare dece' copilaria mea a fost minunata? , iar acum incerc sa navalesc printre ramuri incercand sa.mi gasesc partea mea amoroasa. si celelalte 5 parti [ defapt sunt 6 ] .
Si chiar daca am crescut. si acum sunt mare. si tot ceea ce am vrut sa zic era felul de a vorbi. eram baietoasa. la 4 ani stateam cu baietii si vorbeam cât de proaste's fetele. chiar daca eu eram una din ele. ! si faptul ca ma jucam cu masinute si la papusile Barbie! le taiam paru, capu,picioarele si tot ceea ce era nevoie pentru a le face mai urâte, a fost totusi o parte din viata mea ! .... si daca am cazut de pe bara in cap, si am primit un pietroi in cap, asta nu inseamna ca nu is normala. !
Si parintii mei erau diferiti... la vârsta de 4 ani jumatate, sau chiar 5. m.am mutat vizavi o calarie. [ de caluti ] , stateam la etajul unu. si era plin de muste. ! aveam o camera imensa cu un pat moale. si era intuneric. aveam alta camera , care era a mea. si a surorii mele.Imi aduc aminte ca aveam un pian. micut. la care cântam toata ziua. Aveam o prietena Madalina. care acum in viata de zi cu zi este obsedata de chimie. :) . faptul ca eu nu sunt e straniu. daca as face experimente ,da! ,... mai departe. acolo am locuit un an si jumatate. si mâncam in fiecare zi covrigi calzi cu susan si cu mac, de la covrigaria de pe partea cealalta a blocului. La tata, ii ceream bani in fiecare zi sa.mi mai iau si bomboane colorate. imi placeau alea verzi rosii albastreee. alea maro n.u ! M.am mutat in valea aurie . 8- !!!!!!!!!. cel mai mult mi.a placut la Ciresiiiiica. ! acolo a fost cea mai minunata copilarie a mea. cu Paul si Teo. [ care inca locuiesc acolo] Eu trebuia sa fiu la scoala 16, cu Paul in clasa. si acum eram intr'a opta;;) .
Miiiinunat!.. si imi pare foarte foarte rau ca stau unde stau. si ca sunt la scoala care sunt. am niste colegi foarte diferiti. fata de mine. suntem 28. -o tiganca' care nu vine:-j. P.S : are paduchi. !
Faptu' ca am venit aici in blocu 30. si am intrat in grupa mare pregatitoare. la doamna Carmen. o femeie superba. care ma intelegea. m'am imprietenit cu Irina. [ blonda ] . si 7 ani . pana in prezent am stat numai cu ea in banca.(: .
Am cunoscut multi prieteni. Dar printre iubirile mele de la acea vârsta a fost unu' care.l chema Raul' si era din italia. marele fotbalist. Imi placea de el. si in ziua de azi mai conversam. si ne vedem vara. ! Dupa care in clasa I si II au fost cele mai minunate si extreme clase.Colegi suuuper. Adina. Ado' . nebunele mele. cu care faceam striptease. pe banca in clasa a II'a .si ne'a prins profu meu preferat de engleza. ! MytroY. :* , care m.a dus in tabara vara trecuta.;;)
In clasa. a III'a ne'am despartit. si a venit cea mai nebuna invatatoare posibila. Cârstea' . care'si stergea transpiratia cu hârtie igienica si dupa o mirosea. ne venea sa vomitam. aveam groaza de ea. si cum eu eram si atunci incapatânata! .a zis sa ne punem in rand cu pereche câte doi. iar eu eram in rând de 6=)) . si a venit sa ne desparta in timp ce noi aveam uimitoarele noastre povesti.cum ca, am vazut fantome in scara.! si le'a tras pe fete in spate. si m.am enervat.! si am comentat. a zis: draga tu nu sti sa numeri pâna la 2? . si am raspuns urât de tot: Stiu sa numar pâna la cât vreau eu!. si m'o luat de ureche. si am injurat'oooooo.! urât.!In clasa a 5'a si diriga actuala . Bericsas. mhm... calumea' la inceput. adica e oka' . si ne'am unit clasele incât am format o clasa. cea prezenta. dezastruos. cele mai frumoase amintiri din vara 2008. nu mai trebuie povestite. mmmm:) .
Cam acesta este cel mai scurt rezumat posibil . indigat textului Povestea vietii mele. ! :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!