luni, 24 mai 2010

Un nou inceput.plin de inhibitii!

si. nu am mai scris de foaaarte mult timp.
Luna asta am foarte putine postari.,
Fata de luna aprilie. mhm.
Deci. e gen: un nou inceput.
S'au intâmplat atât de multe incât mi.e prea leneee' sa povestesc.!
New. friends. mhm. a tottaallyy. new life'
As vrea sa scriu ceva frumoos' dar e un cântec mult prea prost.
MMMM. a fost festivalul' beriii' Golden Brauu' . siii.
A fost foooarte dragut,
O atmosfera draguta.
Cu noi oameni si mai draguti.
Dar , si mai mari. +2.3
Da si acum send message,
Pentru ca multa vreme nu.mi pasa de Sibiu
Plec la Cluj joooi.si ma duc cu Ana' in Iulliuuss Malll' \d:/
Iei. \:D/ . sper ca totul sa fie draguttt.
Mi.e prea somn. E 11:05
Biah'
Noapte buna.:*
Va pove' altaa'data.:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!