luni, 24 mai 2010

Uitasem!

Am luat 8 in teza la matematica
Si hopa. cum am sarit de la 6,20 la 8?.
Nu stiu, nu.mi pasa. !
Dar am luat ceea ce aveam putin,mai multa nevoie.!
Lumea asta e plina de prosti ce s.au iubit.
Si "Sunt de treaba ,cu oameni care sunt de treaba"
Ce dragut G .:*
Noapte buna. >d:<
Mi.e dor sa faceti foculet' de tabara . siiii.
Sa stam la foculetu ala mult mai perfect decât la acei idioti
La care am zis claar ca o sa cada. :">
Si , a cazuuut. a cazuuut =)).
Mno. foculet de tabara. noaptea la 1 .
Si roti desumflate' la tiruri. si muzica buna dupa ce plecam
Si artificii dupa ce plecam.
Si pisiii, dupa ce plecam . La sky'
Si tot ce e palpitant.
Si cel mai rau om' .chinezu'
>:D< . Si ghierute' .gata.:*
Am uitat totul. insfârsiiit.!
Mnu,?. era momentu.
Gata.gata.:X. plec.!
Pa'paa:*
Mai este foooarte putin pâna la vacanta mult asteptata.
Vine ziua cochiilor. '
Jip.jip.jip
Jimmy cool.
Mergem cu Jimmy.
:*. Filmul s'a terminaaat. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!