marți, 25 mai 2010

Naufragiatii in viata !...




Stiri de ultima ora!. 20:00
Fata disparuta!
Ochi verzi.galbeni.[nici noi nu stim]
Par castaniu.ondulat.
Are un zâmbet apasator pe suflet
Dar care, cred ... e disparut .
Toata lumea cauta cu disperare aceasta fetita
Care crede ca toata lumea se invârte in jurul ei.
Dar care stie sigur,
Si are dovada de chinuri de viata. abrupte...
Simt cum totul e ca un joc.
Niste desene controlate de altceva,
Tehnologii.inhibitii.
Declar ca este clar necunoscut.
Martor: Astazi dansa in casa!
Martor 2: Astazi plângea.
Martor 3: Nu am vazut.o astazi deloc .
Vecin: Am vazut.o mergând spre magazin cu o fata trista,si cu capul in pamânt...a trecut pe lânga mine fara sa ma salute... avea gluga de la hanorac in cap... era foarte cald. !
Cineva la care tine ea: Nu am mai vorbit cu ea de 3 saptamâni. nu stiu nimic de ea...dar ultima oara când am vorbit cu ea a spus ca nu se simte bine...iar traiul ei este doborât spre pamânt. ! siii. se ascundea in toate privintele.
Politia declara ca probabil cauza ar fi fost acest tânar inocent despre care lumea nu stie nimic.
Dar din perspectiva,
Ne gândim ca a fugit ea ...
Fara macar sa anunte pe cineva.
Totul este de necrezut.
La scoala avea note foarte bune.profesoriilor nu le venea sa creada.
Dar a lasat un mic biletel pe haina mamei sale in cuier pe care scria cu litere mici:
":Dece' am plecat?. pentru ca nu.mi pasa de nimeni,
Inclusiv de voi.
Si, nu va chinuiti sa ma cautati,
E prea greu ca sa ma gasiti.
Mai ales cu asigurarea noastra de România de rahat!
Si nu , nu cunoasteti locatia.
Sunt intreaga si vie,
Dar nu va mai faceti sperante ...
Nu ma mai intorc...
Dece'?.
Pentru ca nu mai are rost sa aud lumea vorbindu'ma de rau.
Peste tot. in toate colturile.
Dar si ce daca?. Nu.mi pasa nici bârfele lor.
Si chiar daca nu o sa ma descurc,tot nu o sa ma intorc.
Telefon. zero.
Sunati pâna nu mai puteti,
Asta a fost decizia mea. !
------------------------------- Roberta -"


Totul mi'a fost scris sa mi' se intâmple.
Oasele alea pocninnd groaznic.
Si inima mea. care e prea mica sa mai simta ceva.
Inima nu doare. nu. dar in jurul ei doare.
Si mai tare,
Venisoare mov, si buline albe.
Onduleuri dragute.




Totul s'a intâmplat prea repede,
Incât nu am realizat nimic,
Absolut nimic.



Prieteni' nu mai exista.
Lumea e atât de goala.
Fara hârtiute verzi roz mov.in special portocalii.





Ne putem impusca intr'un locsor' dragut
Fara macar sa ne pese
De cei din jur.
Si gata!
@. mall. Iullius' .zero.!




Sa ingrasam porcu' pentru craciun.
Si sa.l metabolizam pe acesta.!
Eu,desigur.!




Guns * Horses.
Poveste de amourg, De N.Roberta.Marie'
( :
Defapt ar putea fi invers?
Multumesc.

But I wish I could feel it all for you
I wish I could be it all for you
If I could erase the pain
And maybe you'd feel the same
I'd do it all for you
I would.






I left my house
I left my clothes
I left all.
And I say' goodbye my dear town.

Cause you never were and you never will be mine
No you never were and you never will be mine



Si toata situatia nu cred ca trebuie discutata
.Sunt oameni care o duc si mai rau
Si profita de lucrurile bune.
Si peste cele rele sar ei cumva
.




O sa incerc sa trec peste toate furtuniile
Dobândite ca si cum ar fi niste zile
Naufragiate.!




Si gata.!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!