miercuri, 26 mai 2010

Parampampampammm. I'm lovin it.!:*

Stând in picioare,desigur.!
Si bâlbâindu'te din cauza alcoolului.
Râzând din rasputeri.
Si strigând.
-'Sunt beat'!
-Beat?
-Da, beat mort!
-Dar,,,ce vrei sa.ti fac?
-Sa.mi dai ceea ce vreau....
-Hm...si ce doresti scumpule?.
Doar sti ca am ramas datoare de doua ori.
-Mmmm. sti tu.:>
-Hai sa te vad scumpule.
...bl.bl.bl.bl.bl
Pauza.
...Bl.bl.bl.bl.bl
Stop!.
-Ce?
-El?
-Da!
siii. ce propui?
-Sa te opresti!.
-Oka'.
....
Totul a devenit o nebuna petrecere.
Necontrolata.!
Deloooc.
.
.
.
.
II.
Ar fi.
Cum ca. ne trimitem Sms'uri.
Siii. e " misterios"
.Si'mi place!.
Dar nu cred ca va fi .
O dezvaluire noua,
Pentru ca nu va fi!
Iluzii.
Iluzii,?
mhm.
-
0
-
Tu nu mai existi
De 3 saptamâni,,,
Si inca ma intreb.
Oare ,ce faci?
Oare, da un sign in?
Oare,,, imi mai pasa?
Neaaaaa'
>:D<
-
-
-
-
-
III.
Problema: e urmatoarea:
Film.
Saruturi.
Fâsuri.
Priviri de lingusitori.
Atingeri senzuale'
Bitch*s
-
-
-
-
Gol!>
Robertaaa.
E schimbatoare.
Ca vremea.
Sau...mai rau?
Ca+O2----> 2Ca + O.
s.a.
-
-
-
-
-
-
Oh baby I'm a Bitch.
I'm in coma.
Right now
I just freak all night.
-
-
-
-
-
Very Important!.
This is the season of love.
And I think.
....
It's possible.
Right?.
Love.Love.Love.!
Numai eu stiu .
Ce inseamna aceste mici chestiute,..
Atârnate de blogg'
Si puse gata pentru telespectatori.
Cred ca e cel mai stupid blogg'
Dar faza e ca merge.!
Ma pot descarca.'!
-
-
-
-
-
-
Ce simti când te atinge cineva atât de senzual?
-De toate pentru toti amicul public numarul unu.!
-Seriously'.
Love.Love.Love.!
Cluj.Cluj.Cluj.
Teste.Teste.Teste.
Roberta a ramas fara noteee.
La fizica. si la tehnologie.
Parampampampam.I'm lovin' it.!
Or not?.
-
-
-
-
-
-
Daca ar fi sa ne mutam.
Ar fi dragut cred.
Dar nu prea.
Wake up. 5:00!!!
Pf...
Go to the bus,!
Go to other bus,
And finally.
School.
Get stupid.!
-
-
-
-
-
-
Spusei domnul cel viteaz.
Trebuie sa luam masuri.!
Mhm. masura la inghetata!
Da!
>:D<
-
-
-
-
-
-
Get crazyyyy!
O bucata de plastelina
Teleghidata
De tot din jurul ei.!
Asta sunt?.
Claro que SI!.
[habar n.am cum se scrie]
blah.blah.blah.
-
-
-
-
-
-
Sunt acoperita la ochi cu o bucata de material negru.
Agatata cu picioarele in sus.!
Si simtitnd sângele cum imi curge prin cap.
Si zguduindu'se ....
-
-
-
-
-
Cred ca mai bine ar fi sa plec.
--
--
--
--
Iuiiii.
minunat.
Majoorat \:D/
Lu tzepess'.
:*:*
siii. i.am luat cadou.
un parfum' cu
Forma de bomba.
:">
si o sticla. de nustiu'ce.
-
-
-
-
>:D<
-
-
-
am treaba
.work
busy
Do not fuckin* disturb.:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!