sâmbătă, 10 aprilie 2010

Viata mea,treaba mea !


TOTUL INCEPE ASA.:
o sa vedeti cum e sa fi asa . o sa vedeti ca totul merge invers. o sa vedeti cât creier are roberta in capsorul' ei. o sa vedeti ca nu sunt asa cum stiti voi. si in special o sa vedeti ca luati toti mu*e. din partea mea, inafara de 5 persoane. cele mai importante persoane in viata mea. cea mai jalnica prietena . ! cea mai. fiind' cuvantu' de baza,pricepi? . a ajuns in top I. o iubesc. il iubesc, ii iubesc. si nu o sa.mi mai pese de voi draga fake'urilor:*. si când abia astept draguto sa realizezi a tipa'ti trage mu*e direct, o sa vii inapoi la mine si o sa imi spui ca am avut dreptate.iar tuu, da! tu !. sa te duci fix in pix.! pentru ca nu mai existi oricât ai vrea.! oricât ti.ai dori.o sa poti arata ca mine. dar nu sa gandesti ca mine!.vad dincolo de orice.o sa realizezi ca nu.i prietena pe care o cauti ! nici eu nu sunt , nici aia blonda nu e , nu lasa viata sa te fu*a . fu*e’o tu. Cu mâna ta. ! da… ai auzit.!
1. Stai departe de toti cei care te fut
2.Stai departe de toate criticile
3.Stai departe de copiii care sunt facuti doar pentru alocatie
4.Stai departe de acele creaturi numite prieteni care te fut pe la spate.si te vorbesc pe la spate
5.Acopera’ti amintirile si spune doar la acea persoana care mereu ti.a vrut binele’ si mereu te sfatuieste ce sa faci cu viata ta [ darn u ca pune’te cu aia. Fa.mi cunostinta cu x si y. pula __ ]
6.Ai grija in ce gasti te bagi. Si ai grija de _>
7. de :-> prosperitatile. Tale independente de a munci.
8. : de a iubi. – de a invata din greseli – de a te alatura prieteniei si intelegerii
.
NOU CAPITOL.


Atunci cand mi.e dor de trecut mereu o sa inteleg un singur lucru.
-Ca nu se va mai intampla
-ca nu va mai exista niciodata
-ca lumea se schimba
-ca toti ne schimbam,inclusiv eu
-ca trebuie doar san e gandim inainte sa vorbim.sa ii ranim pe cei din jur
Niciodata nu o sa fie la fel, pentru ca vor fi sanse noi, o sa.ti dai cu capu de pereti, si o sa.ti revii la realitatea adevarata.! . pe care numai tu o poti gasi in tine
-pe care nimeni nu ti.o poate scoate din tine.
Exista sentimente:
-care nu le poti controla
-care le uiti.
-care le urasti
Exista personae:-
-care te fut, si se dau drept prietenii tai.
-care au un zâmbet fals. [ fereste’te de aia]
Cauta acei prieteni in care te poti baza.:
-nu.ti trebuie o gasca intreaga ca sa te distrezi
-te poti distra si cu o singura persoana.[ unaa . una singura]
Faptu pe care prima iubire care incepe de obicei in jurul’ varstei de 13 ani.
E ceva groaznic . ceva experimental [ dar sa nu uitam de acele clipe minunante]
NU TREBUIE SA NE ADUCEM AMINTE DOAR DE CELE JALNICE,CI SI DE CELE MAI MINUNATE CLIPE PETRECUTE,
DAR. ATENTIE! Nu te insela. Ca clipele minunate. Au fost groznice sau invers
-


Ai grija ce faci , cu cine faci , cu cine umblii , ce vorbesti , si daca de un fapt singur nu esti absolute sigur. Taci dracu din gura!

Deci incearca sa fit u insuti’ san u incerci sa f ice nu esti. !
Daca cei din jur nut e plac. Nu e vina ta , e vina lorr. ! ca.ti depasesc sentimentele. Ca niciodata nu o sa inteleaga cum e VIATA.
Acest cuvant…viata…. Ce pot spune. ! nu intelegeti. Noi traim intr’o lume plina de noi , intr.o lume in care . nu exista iubire in jur… in care nut e poti exprima. NU NE PUTEM EXPRIMA SENTIMENTELE.!
Oamenii râd de sentimentele celor din jur. !
Dar,,, toti avem momentele noastre de tandrete. Momentele noastre de viata . in care iubim, regretam , Intr’o clipa ! GATA. ! totul e gata. Totul s’a sfarsit. !
Trebuie sa inveti ca viata nu consta in bani, haine, faimozitate,ci in felul in care a gândi . o lume noua deschisa in fata ochilor vostrii. !
ASTA ESTE. !
Si copilut, ai grija ... atentia mea asupra ta incepe sa scada in fiecare zi !
-CONTINUU.'
pricepi?
- deci... sper sa citesti asta . asta . asta !
>:D<
v.am pupat:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!