duminică, 28 martie 2010

Vad multe,uit putine!


Gen,whata'fuck?
Supranatural!
Astazi suntem in 28.Martie.2010 ♥
Ploua

E ziua Andrei ♥
ăăăămmm..face 13 ani:">
In 1 Martie e ziua lu' iuliiiii ♥ . o iubesc.o iubesc.!
Defapt . Îl iuuubesc [ :"> ]
Zicea ceva de genuuu' ca haide sa lasam totul pentru tabara .mdea ( :
Hai fratee :.
Mai vedem . io nu.s tipa care sa fie buna pentru 7 zile. defapt sunt. ! dar nuuu :-j
Deci,ieri am râs de numa. :x
Am fost cu iuliii.OUT. siii. Thomas. off. deci atât de mult tin la ea. si când o vedeam. si auzeam ce povestea imi dadeau lacrimile. deci in 26 a fost in 27 NU .):
Ai grija iulii de tine. >:D< Mno.' unde ramasesem.? : a.da' =)) . Deci aseara am fost in suba. si cum de obicei e full acol'. era sa.mi primesc un pumn in gura ca s.o luat unu de un copil mai mic decat el :-w . si l.o batut.si m.am dus io BATMAN:)) .si m.am bagat :"> .si era sa.mi primesc un pumn in gura daca nu zicea Sake♥ ca.s prietena lui . iti ramân datoare ma ! ( :





Câte fite. pe fostii amici ! oi' pu** :-j . iti vine sa vomiti. !

mai is vreo 109 zile until' CAMP
Dar vreau sa zic ca nu mai sunt asa nerabdatoare preecum credeam :
Adica ieu' i.am zis lui ca nu o sa mai fie la fel daca nu zice da:-j
Ma rog. Nu cred ca mai are rost !




Si?.
O sa dea iarba. a fost e si va fi din ce' in ce' mai caaald=p~
Pf.



Povestioare de sufleţel ( :
I ONEFM ( :


.Tananana'
Ce bunaciuni is in Italy O:
Damnn. !



Intr.un final. eu m.am apucat de tektonik dance. & Drum and Bass' dance.
E pliiin de energie. e absolut minunat .♥♥♥
mhm. mno. !
Mai vorbim guys. :*
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!