duminică, 11 aprilie 2010

Pisii' a mea. frumoasa. scumpa. siii. o iubesc. mult !...sa stiti. !


Deci.....totul a inceput acum cateva minute...cââând. o fetita. cu paru lung . draguta. pe care o iubesc de numa.e primaa. care a realizat ce tot porcesc eu pe aucu cuvintele.



Ea a fost prima care a realizat ce scriu.
-prima care si.a scurs o bucatica de apa din ochisor.
-prima care mi.a deschis o cale spre infinit
-prima care a citit
-prima care a simtit toate sentimentele ascunse dupa aceste litere. cuvinte. fraze. cum vreti voi.
-prima care m.a strans in brate de.mi ieseau matzele'pe afara,
-prima care a vazut ca ochii mei defapt sunt galbeni la soare
-prima care ma face sa ma simt fericita
-prima care mi.a dat o gheruta pe fata:*
-prima cu care m.am batut la AEL.[calculatoare]
-prima cu care faceam pe bebelusii.
-prima cu care ma alintam . [s.a]



Ar fi o lista prea lunga pentru ea si numai pentru ea.


Abia astept sa citeasca postarea aceasta seaca!.
dar care inseamna ceva daca o citesti sentimentalist. redescoperi senzatii noi. de teama . de frica cand citesti. aici redescoperiti senzatia de prietenie. mare. mare de tot.



Senzatia in care iti vine sa pupi un prieten adevarat. si sa iti exprimi sentimentele



Ea a fost o pissi. care ma speria de bau'bau'u din spatele meu>:D<>:D<>:D<
♥Te iubesc mult mult de tot♥


SI POST THIS !
Te iubesc,:*

3 comentarii:

  1. siiiiii. o iubesc. pâna la infinit:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms mult pisii':X
    Sa vezi ce te strang in brate cand imi aduci ochelarii:X:X:X..atunci iti ies matzele'[:))]

    muhahaha>:)

    Te iubesc.:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. eiiiiiiiiiiii:-w
    muhaha>:)
    abia astept sa.mi iasa matzele:">

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!