luni, 12 aprilie 2010

Totusi.prietenii.de.mult! La multi ani ! 14 ani!



O iubesc.!


Ioa. multumesc muult . tuuuu!


-paaai.ieu merg in tabara in v.a.l.e.a...b.u.d.u.l.u.i..... iar tu la brasooov=p~


-la amândoua ne sta capu' la teberele noatre de engleza.a.a


-erai fericita. foarte fericita. vorbeai repede,ca atunci când esti fericita!


-si erai fericita pentru mine


Mâine e ziua meaaaaaa.! ioi ce fericire 8-/.


Doar ea se bucura pentru mine!. ca si cum ar fi ziua ei :*


---daaar. mi.a fost dor de ea....si defapt am renuntat la ea .. era andra. 8-


0.o [ si cum tot explica cât de mult tine la ea , am lasat'o balta,am zis ca se iubesc reciproc]


-.- [ nu stiu ce sa mai cred.! ... dar m.am bucurat când a sunat sa.mi zica " maine e ziua taaaa" ]


♥.♥ [ si ca de obicei. o sa fie prima care da mesaj la 00:00 . fix la fix. ca si anu' trecut. pentru ca o iubesc .]


.tu ioa ,tu:*


.-. [ mi.ai lipsit mult de tottt.]










Dar. o sa iesim . e ziua mea. e ziua mea. dar e o zi normala.


Buletiiiin. poooza. 14 aniii. 14.?. o:


da. pai'spre'zece. :">










Pai. mai e o saptamâna. si e ziua lui,


mâine a mea. uau. ( :








Dar tot e ca o zi normala.


Mai rau. ca o zi normala plina de teste.


Adica. mâine , marti . dau test la chimie. groazniiiic.!








Presents? [ :o3 ]


Ador cadouriile' . chiar daca nu prea am parte de asa ceva :


Stiti. ?


Totusi. ma gândeam ce sa fac??


1. sa stau in casa?.


2. sa ies cu ioa. toooaata ziua.


3. sa frec menta.


4. sa fac ca anu' trecut :-j


5. sa imi tin ziua.


6. sa ies cu bff. la un suc. bowling. ceva? :-??


7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.-------Habaaar n.am :-w !!








Paaai. ce.as putea face/. variante? ;;)


Deci mâine trebuie sa duc ciocolatiteee si coke. la scuala, iar profa de fizica [ vita ]


-> v.a lua toata cutia de boboane' [ fara m]


-> mniamiiii . m&m's . bobonele' clororate/ :">


-> mno vedeeem. maine e ziua mea.!


-> LA MUUULTI ANI,ROBERTA :*


-> multumesc. te iubesc.pa !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!