luni, 12 aprilie 2010

Postari.dupa.postari!.dupa.postari.dupa.postari.! :-@


Toata ziua postez prostii. chestii din viata mea. de zi cu zi . !

Si ce?

si ceeeee?

si ce?:-w

Dapai. am nervi . vreau sa vina comanda AVON. odataaaaa:-w

pentru ca :

1.vreau sa ii dau ochelarii si lip' glossu' lu aleee'>:D< . si sa o vad cum ii probeazaaa>;)

2. vreau rimeluuu.

3. vreau cadouuu! . si cestile acelea minunateeee 8->

4. vreau sa vad cat de grea va fi toata cutia cu acele super multe' produse=))

5. vreau sa ma râd de nenea' care vine la usa' si sa.i zic trebuiee sa.ti platesc cevaaa?:o3

6. vreau sa vad daca mi.au venit toate. chiar si cele in limita stocului disponibil. pe care le detest!

7. vreau. vrea. vreti . vrem. sa testam ce ne.am luat.!!! >:)



Deci . sunt mega curioasa daca o sa primesc mesaj de la .... ii'

[ :




nu stiu ce sa zic. ori nu va da! . ori sigur va da un mesaj de ala seeec! . ori :-??





asa. deci " 5 [ five ] HOURS LEFT ! UNTILL' MY BIRTHDAY "



ce sa ziiiiic. ce emotionareee frate. fiix 5 ore . fix. fics.!




mda. ! . pai . ne auzim mâine daca o sa fie o zi plina de salam sec'uiesc! ... deci . daca maine nu scriu. ceea ce nu cred. insea,ma ca ma distrez?. nu merge netu? . nu am timp ?



nu stiiuuuu@> teme la math. multe imense. o groooaza. !

de invatat la chimie. bobonele !

of. pfiuuu!. pa :*


2 comentarii:

  1. pisiii>:D<..maine e ziua thaaa\:d/...
    implinesti 14 ani...maree:X:X
    Sa fii sanatoasa...sa ma poti iubi pe mine:]]...

    te puup dulceeee:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. da . tu tu tuuu.
    te iubesc continuu:*>:D<

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!