duminică, 11 aprilie 2010

Help..!!!



Cineva.oricine....

oricine

-oricinee.!

-. sa ma scoata din lumea asta. sa pot sa fiu libera.!

-. ca un fluture.

-.libera. libera.

-.pur si simplu . vreau sa zbor spre infinit.

-.sa plec departe

-.sa scap de tot



Ceva parca.mi urla in urechi. incep sa urlu. sa ma incrunt. ! sa ma strâmb de durere.! de durere...!

-.urlu. urlu . zbier. ma incrunt. ! urluuu. continuu.!

-.un singur lucru ma poate face sa ma opresc din astea. unu singur. doar unu.'

= muzica. acea muzica relaxanta. cântata la pian. doar aia.!




Si poate ... ar mai fi un lucru mic. mic de tot. dar cu multe dorinte de sfâsiere . totale

...Ceva ce nu prea o sa se poata indeplini... e greu. prea greu sa uit de acest sentiment care ma cuprinde. ma ia' cu el . acolo. departe.

Nu pot sa evadez. - de aceste dorinte.



Ma simt blocata. presata. fara aer. nu pot sa deschid ochii de frica. nu ma pot misca.

-E o noua senzatie. e ciudat !.

-Ma simt usoara. dar in acelasi timp incordata.

- simt vibratii . multe multe vibratii. tari.

- ma doare tot corpul.

-incerc sa scap dar nu pot.!


Un sunet . se apropie . se aude tot ma tare. mai tare . mai tare.

Te vad. te pot vedea. :O. te pot atinge. te simt. iti simt mâna rece , usoara. o simt . e pe fata mea.! fug...alerg spre tine. dar DISPARI !



Privesc in gol. locul acela. aud 2 sunete de pian...e un pian dragalas.

Privesc in gol continuu'...intind mâna... poate esti invizibil. dar inca lânga mine. aici. ma iei' in brate. si ma incalzesti... cu multa multa iubire. pe care numai tu poti sa mi.o dai...si te strâng tare tare de spate. imi bag degetele in spatele tau...nu vreau sa te pierd din nou. intelegeee.! nu vreau sa pleci. sa ramân rece... unde esti? undeee?



Vreau sa te vad. sa ma uit adânc in ochii tai mari. si caprui. si sa.ti spun tot. absolut tot ce ma doare....doar tie iti pot spune tot. dar cel mai rau doare ca nu esti. aici langa mine....



am compus 10 cuvinte. repetate. continuu.'

asculta.!!


Where are you now? when i need you the most? why don't you take my hand..i want to be close.Take my hand and walk with me!

Where are you now? when nothing is going right where are you now? i can't see the light!!!



Uneori....

chiar nu inteleg...dece' trebuie sa fie totul atat de greu. distant. si stupid,

-aceasta postare se aplica. este special scrisa pentru cineva. cineva de care mi.e cel mai dor.




Dar e ... absolut inexplicabil.!

Roberta,scumpo...viseaza in continuare....sti cum se zice. visele devin realitate.! . ce sa zic:-j




Ar fi prea frumos. =-= dar in acelasi timp jalnic.!!!






Dar daca erai aici. era mai bine? trebuia sa existe ceva sa ne desparta. si aici!

Asta am inteles.o ... trebuia sa.mi fi dat de la inceput seama ca asa o sa se intâmple.!

Trebuia sa stiu ca asa o sa fie. dar nu ca eu credeam ca e un basm . mai sti?

- ziceam ca niciodata nu o sa se termine. dar altundeva inafara de realitate este scrisa o carte . e continuata povestea. nu s'a terminat . dar e continuata urât. ! cum sa suferim. !




DA! . recunosc. am gresit. Dar asta trebuie inteleasa. ca , cu totii gresim,nu? ( :

Dar ,,,, asta e , am gresit prea mult!, prea mult, nu? eu?




Dar nu vreau sa ma simt eu vinovata. ! nu vreau sa dau vina pe mine.

A fost un minunat minunat moment sa,ti aud vocea. ! atunci. dar când a venit partea care trebuia sa o spun cu voce . nu cu butonasele. atunci a trebuit sa cada. sa cada tot !



A doua oara imi era prea frica. . . seara aia nu o s.o uit.! .... eram acolo . acolo unde e cea mai minunata zona posibila. ! acolo unde s.a intâmplat.! acolo unde cerul e pliiiiin de stele. multe de tot. !




Dar , apoi , mi.am trimis acel mesaj . in care ai zis ... da totusi e mai frumos pe viu !.

Da, adevarat ! . foaaarte adevarat !.




Dar e un mic amanunt! care trebuie inteles. ! este . ca . ma . faci . sa . sufar . mult . mai . mult !





Dar... asta o tin pentru mine. si pentru blogg' ,desigur!.

Credeam ca odata si odata tot o sa fie minunea miracolului.! de a se intampla.!

Credeam ca spui ca ma iubesti...si ca asta nu se va schimba niciodata.! pricepi, niciodata!

-spuneai ca totul va fi minunat

-spuneai ca totul . nu o sa se sfarseasca. ! [ si chiar daca s.ar sfârsi ]

-spuneai ca ma iubesti

-spuneai ca... eu sunt fata care te.a facut sa iubesti din nou!





Si eu ,,, eu sunt asa cum ma sti . sau poate nu,.,,,

-eu... spuneam la fel ca tine

-spuneam ca te iubesc mai mult decat....

-si mai spuneam ca tu m.ai facut sa uit de toate durerile de dinainte...

-si acum spun... ca da! m.ai facut sa uit de cele de dinainte'. dar tu mi.ai provocat altele mai rele. muuult muuult mai rele! parca as avea gaura in inima. parca as fi singura . total rupta de lumea asta. !

-si acum spun ca .... inca tin la tine.. dar totul incepe sa se duca pe apa sâmbetei..! pluteste.

-se duce. dispare. se sterge. se gaureste. curge. pleaca. fuge. MOARE !





Dar, totul a inceput sa fie diferit . cu totul diferit. !

1. Fiecare are vietile lui , in partile lui. acolo!

2.Fiecare poate face ce vrea! acolo!

3.Fiecare poate sa dezamageasca. !


Deci in final, fiecare face ce vrea . nu , doar aproape ca nu mai existam unul pentru celalalt !

ASA E. ! asa va fi?

Intrebam viitoru. el stie. el stie. poate nici el nu stie.!








Hai sa nu ne mai cautam,ti.ar conveni?

Hai sa ne uitam,esti de acord?



Eu una. nu pot !.

Ma doare groaznic capu!.

3 comentarii:

  1. stiu cum e pisiii'..>:D<

    Si mie mi'e dor de el..stii u[:x]...
    cata imaginatie poti sa ai pisii'>:D<
    te adorrr:X:X:
    te iubeskk...

    muhahaha>:)

    :X:X:X:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. NU.nu ale.'
    nu.i imaginatie. eu scriu tot ce simt . vad. si s.a
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!