joi, 15 aprilie 2010

Gata?. Are you sure?







Gata? asa se numeste noua postare.?



Gata? ai terminat?



Gata? te poti opri?



Gata? pot sa vin sa te vad?



Gata? a trecut deja 13 aprilie?



Gata? te;ai plicitisit?



Gata? Ma mai iubesti? sau nu?



Gata? Vrei sa.mi spui ce ai de zis?



Gata? s'au terminat prieteniile?



Gata? S'A TERMINAT LUMEA?









Raspunsu este da! s'a terminat.! it's over. over? understand?.



Pai a inceput astazi . astazi . când acel imbecil fenomen mi.a oprit calea de dimineata !



Si asta v'a ajunge in ziarul de Sibiu 100^% e claaar.! frate.












Dupa ce am vorbit cu [ I ] . [ R ] . [ I ] . [ N ] . [ A ] .



- pe care o iubesc. si mi.e dor de ea la macsiiim. !



-am degajat lucruri. amintiri. dureri . sinapse. concluzii.



-ultima concluzie . a fost da. pentru ca da vreau . merg . pot . continui'?



-MHM. ! dea' ... SB 13 RBR ! ? Ceva de genu?. uââuuu!



-da frate, abia astept peste fix 91 de zile .uââu . ce mult. ! sa va vad si sa ramân putin strâmba de gura . gen :



-da. ati auzit . >:D< . mi.e dor de toti . poate chiar si de ea:-?



-gen bianca 2 . pentru ca e e mai mica. :">



-gen. nu ma mai bag in viata nimanui pentru ca nu mai are importanta !



-odata ce mi.o fu**t toata cariera mea de aV. !



-si odata ce o sa iasa un scandal imens. pentru 74 lei' ;)



-uraaaasc faptu de a crede ca e la fel .! si faptu ca voi innebuni' pfiui:.


















Dar o sa trec si peste astea. asa cum inca incerc sa trec peste astea' alea' alea'



Si . voi trece. greu dar voi trece. putina gândire rezonabila nu strica acum...!



Iuuui. ily hani !:x



Kiddut' [ acel kiddut.] cica. isi pune poze cu mine. da, numa poze d'alea nud' ((=



Sfert nud' frate. si scrie la status.:" Imi plac tâtele tale "



=. te pisi. ! frate. ai acolo peste 50 de bunaciuni. in rest nu contez. cica:">



- si i.am promis Anei' ca nu ma mai fac' grasa. stiu ca.s obsedata. dar, am prooomis:">



= asa cum i.am promis si lui [ A ] ca ma las de toate chestiile daunatoare vietii!.



- m.am tinut de promisiune. ai vazuut?



= pentru ca numai ieu' stiu ca stau pe autobuzz. si cica.mi imaginez ca esti langa miiine:)) .



-incepe sa devina o obssesie' . seriously. !



=faptul ca il vad doar 7 zile pe an. ! ma face sa ma simt deprimata



- dar acum . moooove. shake shake now. drop drop . [ :















Dar sti faptul ca ne vedem doar 7 zile. defapt 6:-j . ca 1 zi intreaga e numai drumu' dus' intors-



Deci. e biine. pentru ca o sa pot sa.ti arat ce simt . mult. de tot.! si pentru ca o sa pot sa te ating. insfârsiiit[!]



Minune. !. mâine. mi.e frica de ziua de mâine, :-s, iiuui ! test chimie. bio[ listen ]



Buf. buf. astazi a fost o zi pliiina de radicali. 2 ore continuu' . acum imi explodez singura capu' cu castiile' . si iarasi toata noaptea nu o sa pot dormi . si mâine dimineata la 7 iarasi trag un somn' in loc sa plec[-(












Yuck. ! scoala. am inceput sa detesc la macsimum' cuvântu.












.Mmmmmm. e ceva de genu?. viteza. luminite . demonstratii. la . intensa . viteza. !



.daaaa . sa sti ca da. !



Pentru ca toata copilaria mi'ai cuprins.o in mâinile tale' alea care ma atingeau permanent, atuunci !



Mhm. sa treaca. zilele alea de teze.teste.ascultari.stupizenii.!






Da,am ajuns sa zic ca scoala , da .vreaauu acum .acum sa vina notele bune. sa.mi scot notele jalnice.!



Pentru 1 [ 7 ] . am nevoie obligatoriu de 4 de [ 10 ] . mhm. technology. ayooo. !






Zguduie. zguduie tare . au au au !



Gata?. plecam?



Gata? , am terminat?



Gata? deja?



Gata? teme?



Gata? nu mai stau ?



Gata? nu vreau sa pleec.



Gata? o sa.mi fie dor de tine.



Gata? dar,eu vreau sa astept ceva / pe cinevaaa'



Gata? mda. gata, gata ! :-j









Chiar . GATAAA?? : o .



Dar nuu, nu nu !. 11 :-s.



nu vreau. iui iui cinciplu'



! - ! . astazi . tired. mâine. out? new friends? mhm.! probably. presents? :"> . mhm .probably.



-------Uhu' iiiiii... Av . de cacat ! . stai chill . roberttaa. rezolva mamusca: ]



. hi cinci. neaa' . blogg? ia' .



Wazzup?. :>












No gata! gata ! gata !



Frate , gata seriously.



Mi.e dor de noptiile la subsol. cu ea;x



Si de ploaie. si de sarit in ploaaie' [ pardon ] { de sariit in balti }



. Nu in ploaie. m.or tampit astia 14 anisori perversi. !









Da. ! e clar. Hug me till you drug me honey.,Kiss me till i'm in a coma



Coma ! . sincerly. ! the best song.



Sunete. tot felul de sunete patrunzatoare in tot corpul . de ai pielea aia . uh'



- Stiti . sigur stiti cum e , cand regreti ceva.,nu?!



Eii, uite ca eu regret nimic. pentru ca asta e viata. trebuie sa gresim ca sa invatam !.



-Sa gresim ca sa realizam. sa gresim . sa gresiiim. :-<












Gata? GATA!



:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!