vineri, 16 aprilie 2010

I wanna' die ! O bucatica de realitate!


Astazi... groaznic, siii.[ ale' multumesc mult pentru tot, esti cea mai buna profesoara pentru mintea mea 'mai putin stralucita' ]
Deci astazi , a fost o zi de visat, o zi in care esti condamnat la tristete, pentru ca asa incep dintr'o data sa te doboare toate sentimentele, si nu mai faci fata la restul din jurul tau, deja esti doborât de sentimente, iti ajunge, nimic altceva nu'ti mai trebuie, doar un lucru' un sigur lucru. de care mi.e dor tot timpul.
- sa fiu inconjurata de persoanele pe care le iubesc,si fara care nu prea pot tine pasu in viata' de zi 'cu zi.
-dar nu sunt, nu mai exista. sunt distruse. ! toate.
-a ramas doar amintirea, nu poze . nu mesaje , nu obiecte'. doar un sentiment foarte foarte ascuns,,, in adâncu' inimii, care il tin in mine mult , nu stiu cât o sa mai rezist sa.l mai tin, o sa fac bum'! intr.o zi. si toti o.r sa se bucure de disparitia mea. pentru ca nu fac parte dintr'un zâmbet a unei persoane' care sa.mi fie mereu aproape.
-care sa ma iubeasca. si sa simt asta . chiar si cu ochii inchisi . sa simt.
.Sa simt ca atunci când n.am mai simtit nimic.
.Incep sa simt nimic, gol , un gol .
. As incerca sa pot sa zâmbesc , dar tot ce se vede,,, este un micut zâmbet discret si fals. fals. cel mai fals zâmbet posibil . in care ti.e greata sa privesti vreodata.!
.Sti...niciodata,nimeni nu o sa simta ce simt eu . ma bucur ca am darul' de a simti atâtea.
-voi . toti . aveti o inima rece. ca gheata. inghetii.
. dar cel mai rau doare cand ma gandesc ca nu esti. esti doar in capu meu.
-. ma faci sa plâng. imi imaginez ca esti aici cu mine. ca trecem amândoi de mâna pe lânga . toata lumea. nu ne pasa. doar petrecem clipele. nu ne pasa . suntem invizibili intr'o lume oribilicioasa.!
-dar. ma face sa ma simt bine pe moment. ca imi imaginez cum stai si povestesti cu mine
...nu stiu. pur si simplu apari,ma bucur. si dupa ... ce vad ca nu mai esti . e atat de rau. si observ ca delirez. da , chiar delirez. !
-Tu nu existi. nu esti aici. nu estiiii.
. Ti.ai dori sa fi cu mine? aici? sa putem zâmbi.sa fim in lumea noastra? ai vrea.?
-. totul e ca o banda. ce merge merge. si se prinde banda. si incepe totul sa o ia' razna. asa e si in realitatea mea. in lumea mea mica. si ciudata.
-...in lumea in care numai eu pot spera. si trai pentru cateva minutele.
-....stiu ca locu' meu e langa tine. dar doare.!
-,- . vreau sa.mi iau gândul de la tot. vreau sa derulez caseta, si sa vad. unde dispari ,sa te urmez. sa alerg ca o nebuna .sa fug disperata dupa tine. !
. sometimes, am gandul' ca vreau ,chiar vreau sa incerc. cumva sa ma teleportez. la tine
- cum ,ca imediat o sa vina . ziua speciala... sa deschizi usa si sa dai de mine. sa vad ce simt . ce reactii. ce tulburari de libelule o sa am in stomac . in cap . o sa se deruleze rapid toate imaginile petrecute. secvente nedezvaluite.
-pe care numai tu le poti simti. pentru ca sunt create in mod special pentru tine.
Sa incepem cu totii sa deliram . ar fi straniu de groaznic. !
- dar eu in miculuta mea lume. in care vad totul diferit. si totul reiese din ce vreau. si totul e creat de mine. de mintea mea. doar bat din palme. si apari !.
Dar sti cum e , te ciupesti , iti revii. si ai devenit la stupida realitate in care nu se rezolva totul pe loc. nu devine si nimic nu se transforma in ce vrei . !
Totul e diferit. totul e atat de complicat in viata reala. atat de greu!
Toata viata asta consta in . dezvaluirea greselilor. intelegerea sentimentelor. increderea pe sine. din toata . toata viata asta invatam cât poate fiecare, fiecare cât ii este sortit. si asta e ,,, ne zbatem degeaba. pur si simplu. !
Prea complicat , prea greu de trait .. dar cand visezi totul poate fi atât de simplu , atât de strange. dar minunat. !
Pentru ca uneori ne putem controla sentimentele. dar privim acea persoana asa mult. dar ea te respinge. asta e, gata !
Asta a fost. ! Dreammiin' continously
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!