marți, 13 aprilie 2010

Cea mai groaznica zi' :-j

Tot ce stiu, e ca aceasta zi a fost demential de stupida. oribila . penibila. seara de cacat!

intotdeauna trebuie sa fie asa.
sa.mi strice cineva ziua.m.am saturat . pur si simplu.
MA CAC IN EI 14 ANI DE CACAT ! . pur si simpluuu. again.!





Deci groazniiiic. !
. dimineata a fost destul de placuta. sincer.
. Dar acum . se termina groaznic. ce sa tin minte din aceasta zi inafara de: pissi. lexso. si . .. .. .i special cei din Bucuresti . va iubeeeeeeeeesc!



In rest cel mai mult mi.au stricat parintii ziua. ca de obicei. !
Ca si anul trecut defapt.!
O partitura gen 80 de persoane. in total . fara exagerari . SAIZ' ALL. happy birthday !


Pf. whatever, sa'sa . nu.mi pasa. ! nu.mi mai pasa. de nimeni . maine click. a shoot. ! double.
DRUNK DRUNK DRUNK DRUNK. si reincep viata de cacattt!!! in care nu pot fi speciala o zi ! din an atââât!!!


DRUNK DRUNK DRUNK DRUUUNK !.




. fuck this world !



PUBLICITATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!