marți, 27 aprilie 2010

APRIL,27.2010 ! So sick of this life'















Doar pentru ca toti suntem aparenti, si fabricati din carne, oase , grasime, vene, sange si tot ce vrei.asta nu inseamna ca nu poti face tot posibilu' sa ramâi intr'o perioada dificila.




Deci constat ca ar fi a little plastic BITCH. mnu? eu . eu . nu voi târfelor. : ]




Eu constat ca cica eu sunt o Plastic Bitch.!




Dar problema e ca sometimes' . nu stiu nu poti. pur si simplu... simti ca nu mai ai energie nici macar sa clipesti,, dar sa mai ti in tine sentimentele acelea enorme, extraordinare' de imense.pe care nu le mai poti tine ascuns bine acolo in tine, si intr'un moment fix de viata. pui punct,frate.! si totusi. te descarci. incepi sa le povestesti prietenilor. care le povestesc prietenilor din plictiseala care exista in acele momente de suburbie' .




Constat ca fara putina drama, fara putina nebunie , nu iese o viata draguta. de care sa.ti amintesti. trebuie sa te simti odata in viata bine, si te simti implinit, de ceea ce faci pentru tine, si cei din jurul tau. te simti bine când cineva te incurajeaza când esti pe punctul de a renunta, când cineva te ajuta atunci cand nu reusesti.! constat ca prieteni adevarati exista, oriunde, oricum, dar ... e greu de enuntat. prea greu de precis.




De exemplu astazi am pierdut timpul.. astazi nu am facut ce am vrut. astazi am fost la meditatii ore'n siiir. si ascultam cum tot da cotoroanta din gura, si tot ce poate ea sa explice acolo' ,chestii fara intelesuri. ce nu face parte din imaginatia mea memorabil de neimaginat.!




Uneori iti vine sa lasi totul , sa renunti la tot, sa te dai batut, si sa pleci intr'un loc, unde nu exista populatie, intr'un loc unde sa fi doar tu si natura. sau peretii. sau ce.ti place tie mai mult.




eu una prefer singuratatea in acest moment.




Ma uit continuu' la casuta de messenger, dece' oare? hmm. sa recapitulam. e cineva. o persoana, sta pe mess inca. dar presimt ca va iesi , fara macar sa ma salute. dârdâi de friiig. si ca de obicei mâinile imi sunt reci. pentru ca nu imi fac nici cea mai mica speranta. nu vreau sa fiu eu cea care e absolut nebuna. pentru ca pur si simplu ea a devenit obsedata de acea persoana. si nu vreau sa observe. mi.e frica. mi.e foarte frica de tot. ! . de tot ce se poate intâmpla.




Mai departe, as zice ca nu isi are rostul sa insir acele lucruri , pe care inca le simt, si descopar tot mai multe.




Si mai departe, cred ca o sa ramân ca in videoclipu' de la S.P . [ smashing pumpkins ]




Ca tipa aceea. fix ca ea. si zicea Irina, cu care am chiulit azi dupa 2 ore de româna de la scoala, si am mers in mall. iar mâine e o zi, in care o sa merg la scoala, o sa vin o sa plec o sa scot buletiinu' si o sa mânânc inghetata de pe centru.




Si a fost foarte dragut sa ii aleg lui' Iry papuci pentru volei' ,mi'as fi dorit sa fi mers impreuna la volei. pentru ca e singuru sport care'mi place.




Dar asta a fost , acea inima mica [paranteza . ] { a iesiiit ): } ..mda. .. asa acea inima mica , care nu mai creste si care o sa ramâna tot restul vietii ei miculuta, plina , strufocata de sentimente, si care nu mai face fata la toate astea.




Vreau sa zic , ca scriu foarte mult pentru ca pur si simplu, iarasi am ramas doar eu si temele si bloggu'...mmm. ca de obicei.




Si daca citesti , aceste postari. { el } . mi.ar face onoarea sa vezi ... cum merge treaba pe ici'. dar mi.e rusine intr'un fel. pentru ca aici sunt toate sentimentele mele descompuse. pentru tine. cred.




Si ca sa va arat cât de mult urasc eu scoala, am inceput sa chiulesc frecvent !. "cica :-@" <--- asta e pentru restu' /




Paranteza .paranteza .doua puncte. si over.




Si uneori ma intreb, tu te mai gândesti la faptu' ca eu mai traiesc?




Vrei sa ma respingi deja,nu?




Vrei sa ma ignori.asa.i? vrei sa crezi ca nu mai exist , doar ca tu sa.ti inseninezi viata, !




Nu conteaza, nu ma bag, deciziile apartin lui. !




Dar ar trebui sa fie cea mai fericita persoana de pe planeta, când stie ca cineva tine atât de mult. la el. !




Dar frate, nu ... nu contez. ! sunt o particula de praf ,ce nu se mai vede decât la lumina soarelui. !




Nici acolo. sunt in stomacul tau, te fac sa simti fluturi in stomac. sau un zero. mai bine zis.




Ce crezi, ca o sa poti sa scapi de o particula de praf,mnuuuu. { :"> }




Totusi. mi'as dori macar o particula de praf cu ochi. sa te simt, sa te vad.




All the same, nu?!




Cred ca ajunge, e destul . dar nu , nu vreau sa plec.




Probabil da ,frate... suntem diferiti. dar nu atât de diferiti incât cred altii!




Nu.mi pasa opiniile lor, parerile lor de rahat! sa sti. nu.mi pasa ce zic si ce cred ei. despre mine. despre tine. despre '''noi'''




In ochii mei vreau sa citesc printre rânduri, daca a ramas din toate o amintire. vei sti adevarul. dintr'o singura privire.




Cine stie cunoaste,:-<




Si totusi. ULTIMELE CUVINTE:




Au fost zile in care fara tine nu puteam sa stau, dupa cateva luni ai fost doar un motiv in plus sa beau,zilele trec, la fel si visele,si intre noi ramân doar amintirile.




..................................................................................




Cred ca asa a fost sa fie. pâna la urma.




Dar . termin. inchei postu' urât ,




urât asa.i?




mhm. pa












ui. ui ui. n.am niciun' regret n.am decat un vis. vreau ,doar sa ramana`n sufletul vostru tot ce`am scris




in loc sa gasesti ceva pentru care sa mori tu nu gandestic`ar trebui sa cauti ceva pentru care merita sa traiesti. da frate. asa e .




NICI UN REGRET.!




.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!