miercuri, 28 aprilie 2010

. i don't know...what to do.




Oare dece' am postat 16 arhive' , si cu asta 17 . in luna aprilie?
Pentru ca am mai crescut 1 an? sau ce?...
Am zis ca cica ultima postare pe luna asta.
Tot ce'as face nu e bine. abia' astept sa vina seara. sau aud tot.tot.tot. [ dar eu tot cred ca nu s.a aflat nimic, pentru ca e felul lui de a fi ]
Si asta, e felul meu de a fi. si nici maine nu o sa intelegi , nici altadata. !
Dar tu chiar nu vezi cat te iubesc de tare?
Acum e randul tau. nu inteleg cum de.ai prins atata tupeu.
Si probabil crezi ca gresesc. dar tu vrei sa alegi alta in locu meu.
Dece'? pentru ca tu nu simti ce simt eu pentru tine. Pentru ca tu. esti 'tu' . iar eu sunt ' eu '
Daca o vrei pe ea, daca ti se pare cea mai intelegatoare , poate asa e, si probabil asa am parut si eu la prima parere' prima. perfecta. robertaaa. 8-
Asta e felu' meu de a fi. stiu . nu.ti pasa. dar sper ca vei intelege intr.o zi totusi.
Hm. si daca totul a fost ceva trecator, asa crezi ,mmm...?
Nu..nu.nu.nu.nu.nu.nu.nu
Toti oamenii se cearta pentru niste hârtii. m.am saturat :-j
Pentru niste hârtii se omoara lumea. numiti bani. fara care nu poti trai. !
Toata viata consta in niste hârtii?,,,,, nuuu.!
Intotdeauna când am cazut la pamânt. m.am ridicat singura, fara ajutorul nimanui.
Si totusi , am observat ca ma descurc fara ajutorul nimanui. Toti sunt numai pentru ei, nu e asa? ( :
mmm . da!
SI care e problema. uneori când , stai . stai . si nimeni nu vine , sa te intrebe ce ai. intreaba.te pe tine insuti. ce am?. ce.am patit?. ceee? vechea poveste. !
E doar o mica dorinta. mmmmm . care e aia?. stai . nu . da. nuuu.
Si ce ziceai.? . ca tiii la mine.? când?cum?.ce?. o soapta. un sign out. ca daca nu era o privire. in care sa vad ca nu ma mai iubesti. si doar tacere parcursa in 30 minute' a fost de ajuns' . te dai de gol . toate minciunile de lovesc de mine. n.am sa te dau la o parte' nu vreau sa opresc nimic doar pentru astea...inca mi.e dor de baiatul' pe care mai demult il iubeam. [ si inca. ]. tot ce stiu este ca tu. cauti un nou inceput. iar asta.[ eu. tu] .[ noi] . sa fie doar o amintire dureroasa.
CONVERSATIE? cu ce ma ajuta asta? . mmm. cu nimic. absolut nimic. pentru ca ma detesti. nu in felu' in care se aude cuvantul. dar cand o sa imi vezi ochii. si o sa te uiti. o sa vezi cât doare. si probabil o sa.mi ascund privirea de tine.
Dece' ? mi.e frica. nu stiu dece' . dar o sa stiu tot ce simt. atunci cand o sa te vad. dar,stiu ca probabil totul o sa REinceapa. ca acum un an. fara 3 luni. 2. cate or' fi.
PUBLIC ASTEA. dece'? pentru ca imi place . sa.mi descompun ura. pe blogg' si sentimentele
. Dar nici un sens. nu mai are. . . .iar daca tu o sa.ti ascunzi privirea de mine. o sa doara. rau de tot.
. mmmm .. nu e nevoie de cuvinte. o sa vedem totul atunci. e gen. o sa bata inima din nou?. mhm.
.

3 comentarii:

  1. heei. mersi de comentarii\:d/
    da, continutul postarii aleia a fost scris de mine:). era un fel de rezumat, o recenzie.
    si blogul tau e genial:) sentimente pe tavaaa:x.
    cat despre postare.. o sa treaca:-j totul trece.
    succes\:d/

    RăspundețiȘtergere
  2. iep. sunt din Sibiu.
    da' ma stii:)).
    adica.. hm. ma stiai?
    ne-am cunoscut acum vreo 2 ani la ziua lu' Ligia..:-?
    asta.. sau memoria deja nu my tine cu mine (:
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. :)).
    daya_daria
    ca e cam ciudat sa vorbesti in commenturi pe blog:))

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!