luni, 15 martie 2010

Asculti?. pleci? sau decizi?


Merita sa plângi pentru persoane care NU te iubesc?
Sinceeer






Nu isi are rostu'. cica incerc sa.mi fac o noua viata . sa.mi incep o viata noua




-Sa caut raiu' pe pamânt !




Eram pe iarba cu fulgi de zapada. in Martie.fulgi de zapada?/:)
- da nuuu mai vrea odata sa vina callldura cu soaree? 8->
-visez la ziua aia
-ca un mic ANUNT! mai sunt



=89 days'untill'.summ'
=30 days' until' b'day cake [ 14 ]
=mhm. 126 days.until'.minni'.camp!>


-deci pana in acele 30 de zile as vrea sa imi REfac viata. sa pun durerile altora si cele din past. deoparte' sa le uit pur si simpluuu'
-sa nu.mi mai pese de toti. sa.mi pese doar de mine. ===> asta ar fi motivul' sa ma razbun. sa fiu rea . sa pot sa fiu si eu rea. sa fiu foaarte rea.
-sa vad cum ii. dar . FOXY LADY ' .e pe fiiir. suna.ma./
-defapt call me . 112 :))




-in aceste 30 de zile ramase pâna la implinirea celor 14 ani acrii de dulciori. in care o sa fiu o adolescenta plina de delicvente. -dar stiu 3 lucruri. 1.-nu.i mai pasa de mine 2-.nu ma mai iubeste 3.-ieu'il mai iubesc.si inca la maxiiim. aaaaa +4. uitasem. incerc sa uit..:-??. totul. sa fie ca un fulg topitor.



-sti ce?. chiar ti'am aratat respect. ti'am aratat ca pot fi cine sunt defapt
-si tuuu?. ce ai facut ai dat cu picioru in aceste milioane' de sanse care ti le'am dat. asta ai facut. m.ai jignit complet. fara respect. fara afectiune.
-m.ai facut sa sufar . m.ai facut sa imi dau cu capu de pereti sa.mi revin la realitate
-sa las lucrurile so oamenii stupizi deoparte,astaa am facut!
-iar tu ai facut toate aceste lucruri pe care eu le.am incetat din practica.sti?
-mi.e scârba in ceea ce te.ai schimbat ... si eu.!
-dar un ultim moment ti.am zis cu corectitudine , nu o sa mai existe acea fata de dinainte , care sa.ti faca poftele !
-nu o sa mai existe acea roberta. care a fost
-acum e o noua roberta. pe care probabil o sa incepi sa o urasti. chiar daca ai iubit.o atata cat spuneai tu. ca o adori . si ca niciodata nu o sa se termine basmul acela inflorit din ceruri. sincer.
-ai avut dreptate. eu sincer am incercat ca totul sa fie bine.'
-am incercat sa fac relatia mai buna. mi'e foarte dor de tot.
-mi.ar face placere sa ne vedem in tabara. dar intr'un micut fel nu mi.ar face.
-abia astept sa te vad.
-sa.ti vad fata. sa vad cum o sa reactionezi.
-sa te vad :x. in sfârsiit dupa un an intreg.! sa.ti aud vocea dupa un an intreg:">,
-uau. o sa fie impresionabil. uare' o sa lesin?.:"> , uare o sa ma rusineeez toata?:">
-oareeee. o sa te strâng in brate dupa ce mi.ai facut?
-mda:">
-ce mi.ai facuut? ce mi.ai facut sa te plac atât?:">
-imi place sa o public si sa vada toata lumea. mi' se pare haioss:x
-in orice caz te iubesc [ dar cuvintelu'asta pentru tine e un fleac' :-j . las.o balta]





=hai frateeee, nu esti in stare sa zici un raspuns?. dece' te complici atâta? -daca era sigur raspunsu. era atat de simplu. da nu credeam ca ai ajuns sa ma urasti atata?. si sa fii atattt de nesigur:| -las.o balta. -serioos.














:.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!