marți, 12 ianuarie 2010

Si plâng ... si plâng continuu ... si plâng cu durere... : [

Acum am observat ... credeam ca mai exista o sansa ... credeam ca ceva ne va unii... credeam ca inca o particula minuscula din praf ma mai iubesti ca inainte...dar nici macar un sentiment absolut in minicreatura nu ma mai iubesti . credeam ca ma vrei .[ :(( ] .. nu stiu . nu stiu ce se va intâmpla . dar stiu ca am lasat in urma lacrimi de suferinta ... daca ai vedea ... daca m.ai intelege ... poate mi'ai fi simtit cumpatul acelei respiratii. adânci...asteptam un raspuns. dar totull disparuse. absolut tot.. sentimentele le simt in lacrimi reci.care curg continuu . si sufar . si nu ma pot opri. si mâinile'mi sunt reciii... si vreau sa stai langa mine sa ma incalzesti...dar nu esti aici... langa mine..:o3 . te rog patrunde in tine. in adâncul tau. si adu'ti aminte ce frumos era... dar tie' nu.ti mai pasa de nimic...nu vrei sa te intorci...nu inteleg de ce sufar atat pentru tine... si de ce simt cum o intepatura ma cuprinde in inima... si deschid ochii ... si nu esti!...inca te visez. ca ma atingi usor.. si te uiti in ochii mei ..si imi zambesti. bine. poate . exagerez . dar asta simt . simt ca te vreau inapoi . simt ca trebuie sa te strang in brate tare de tot...si sa'ti spun cât de dor mi'a fost de tine...oare de ce imi faci asta...de ce imi vrei raul?...de ce doamne imi faci asta. de ce nu vrei sa'mi faci bine...ce am facut sa merit asta?....te rog adul' la mine. sa'i simt buzele acelea moi, si imbratisarile acelea lungi, si acele povesti ce parca nu se mai terminau,de ce mi'ai facut asta?:[: (( ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!