vineri, 8 ianuarie 2010

.Cum se zice?

Astazi am pus un titlu ciudat Gen " Cum se zice ? " Cum se face ca intodeauna când fac o postare trebuie sa am cel putin 5 greseli?:)) Hei , acum nu o sa mai am ... dar ma grabesc sa scriu. si deja am sters de 5 ori: ] Deci dupa cum ziceam ... ma grabesc . stiti unde merrrrggg? Chiar vreti sa va zic ? Bineee. plec la o inmormântare :| [ Not Kidding ] Pai sa va povestesc ... pfff . mama unui coleg a ... aaa Ah . greu de pronuntat. a ,,, pf . [ dieddd ] .auci , am zisoo. dar in engleza:"> Pai . e ciudat sa mori inecat cuuu. cuu [ vomiting in the neck ] . ah . iar am ziso:| Ah. e greu de pronuntat . mi'e frica. nu vreau sa o vad. Asa ca toti colegii . am dat bani . pentru mormânt siii... : [ Saracu.'sincer . io as innebunii' . sincer. Asa , hai ca ma grabesc . deci oare am vreo gresala de ortografie?:| NU conteaza . ! DECI. aiurea . pentru ca sunt obosita Am fost la volei . si sunt obositaa. [ nu e gresala ] Si pâna la urma uite ca s'a intâmplat sa se intâmple Si uite ca stie tot Sibiu' : ]] Dar nu mai exista , iar TU daca citescti , da'da TU ! Sa stai chill pentru ca nu mai e in TARA . nu in localitate . am zis TARA : ] Stie EL ' la naibaa . astazi am avut biologie ' si a adus un schelete' in clasa Foarte ciudat aratam.: | /// Dintr'un timp am intrat in lumea celor V.I.P [ ! ] E m.i.n.u.n.a.t , [ da cu litere mici .. pentru ca mai sunt si delicvente ] Pai , uite cum se misca lucrurile , eu sunt " perverse . " . intre ghilimele : ] Da tot am scos ghilimelele. da . tu , m'ai schimbat cu onestitate . Dar anul 2009 a fost plin de schimbari , am inceput sa gândesc mai ... Uneori nu ma pot explica ... si daca se termina muzica . nu mai pot gândi. Deci muzica ma inspira. Si ce ziceti de taieturi pe mâna? Si tu tipule . daca citesti , defapt ti'ai facut o impresie proasta despre mine In ultimele luni . ma simt franjurata . adica lipsita de puteri. Dar io tot cred ca te vei intoarce . si o sa aflu tot ce e posibil . [[ ! ]] Stiu ca e plictisitor ce scriu aici si nu scriu ca altii si . stiti ce? Pentru mine. inseamna foarte mult sa nu zic unei perosane caruia stiu ca Mai incolo o sa ma batjocoreasca.. GEN: cand te pui un tip. GEN: Lexso Gen : EU , dar Sau " La Multi Ani . e ziua taaaa , mândroo ! " Si tipu tau e feroceeeeeee' RaWrrrrrrrrrrrr [ ! ] stf x14 . ca duar 14 . Buletinuuuuuuuu e al meuuuuuuuu [ >:) ] Kat i'm a kitty kat and i dance dance dance [ : ]] ] Hei uite . am facut multe. dar imi pare rau Acum e usor sa zici SCUZE Nu se mai zice din suflet. Dar GEN : un inger care coboara si .... imi spune Stai cuminte si fi serioasa in tot ce faci . Fiii pe picioarele tale , copilo ! Iar eu ii raspund GEN : nu sunt copila , iar viata consta doar in dragoste , distractie , si putin din tot ce e FRUMOS :] . dar 2012? Dupa care imi raspunde el : " O sa ai timp iti promit. [ si m'a linistit ] Dar mi'a mai spus ca viata nu e perfecta , si cu totii trecem prin ceva absolut [ TERIBIL ] GEN: sa intrebam pe fiecare om daca a trecut prin ceva urat?. Sincer eram in autobuz mergeam ... nu mai stiu unde Si ma uitam la lumea din jur. Batrâni , adolescenti , si.... In privirea fiecaruia vedeai ca... pur si simplu se gandesc adanc la ceva Mai ales ... ca ma gândeam dupa privirle tuturor ... toti sunt oameni buni Trebuie sa ne gândim ca suntem noi , oameni cu totii Dar , toata lumea are bunatate... dar uite cum se intâmpla: 1.Bunatatea ti'o ascunzi incât sa te crezi smecher pe lânga altii 2.Iar rautatea le'o dai tuturor. 3.Cu totii avem bunatate.dar trebuie sa o aratam lumii'bunatatea noastra ...Sa ne mândrim ca existam , sa ne mândrim ca inca ne'am sculat dimineata ....Ca inca mai traim. Scuzati : [ ... dra asa e.... Condoleante Razvan ! ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!