luni, 25 ianuarie 2010

20 Days Left ... up to receive a gift . [ you ]♥


Mâinile imi sunt reci , afara e frig ... programul meu [ inteligent ] de meteo ma atentioneaza continuu ca sunt -15 grade in scadere . . si ce vrea sa fac? sa incalzesc atmosfera cu inima mea care bate neincetat când te vad? . pai mi.a citit bloggul' un prieten . , defapt prietenu'. Si defapt ieu' scriu despre total alte persoane diferite. Dar nu.mi pasa scriu exac ce vrea . ce simt///. am observat câta incredere am pe acest blogg' . As vrea sa stiti ca prietenul' lui e minunat. [ ♥ SI ] . siiiii. e o iremarcabila zi de Ianuarie . defapt nu prea . . sunt foarte racita . stiti genul ala de raceala? cu muci ?:)) . ceva de genu... siiii . ie' urâââââttt ! . azi nu am fost la scuala' de rahat !, azi este o zi in care ma gândesc fara speranta la acea zi de 14' . in care am facut un mic pariu' cu iulii ca Valentine's Day. nu o sa fie singurica . ci "ne"singurica [ ! ] , dar defapt greu ca o sa fie singurica . sec! . dar tot am ceva de comentat . 5 de [ 10 ] .


1.behavior -
2.music ♥
3.ART.♥
4.english. bicaz' .i ♥♥♥ that Camp in Bacau .:x and i want again and again :x
5.français. même si nous détestons les Français ont pris un dix :x♥




- Okay , iara m.a atentionat vremea [ :-w ] . da e atât de frig.g.g.g.g.g ...



- ma gândeam sa ma bag in banutii de tabara. si sa merg la " CUBE SHOP " ♥ [ am nevoie foarte mult ]


- ma gândeam ca daca o sa plec câât se poate de curând . totusi sa mai fac ceva in aceasta Rom' . hihi'


- intradevar . stiu si stiu . ca o sa.mi lipseasca GEN : 30 de persoane. ♥ . dar cum ziceai tu hani . trebuie sa gândesc pozitiv


- dar stai putin . nu sunt nici macar 10 persoane'. deoarece toti sunt numai pentru ei.... toti imi provoaca greata : .



- dar sunt persoane care le " iubesc " . amici >:d<

-tocmai acum mi.a trecut o musculita prin fata. e minuscula:)) -gata e moarta : ] -. bineeeeeeee ./ astazi mi.am gasit jurnalu' meu cu BARBIE :)) . de când eram mica. - hai frateeeeeeeee. ce bitanga erammm [-( Acum sunt -16 grade . e 8:06 minute. si scriu cica asta de pe la 6 : ] Dureaza o eternitate . am tema la româna . ceea ce ma face sa urlu de nervi. Ca nu gasesc o locutiune. si ...siiii. ... sunt pregatita sa te primesc scumpule. Dar pâna atunci mai sunt 20 de ziulici.:* Siiii..... ma gândeam sa inchei aici. pentru ca asa se incheie pe ziua de azi, promit ca o sa ma fac bine. chiar daca gripa m.a doborât deja..:

Va iubesccccccc >:D<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!