vineri, 11 februarie 2011

I`m LOST!


LOST without your love...
Am promis multe lucruri in multe parti ale lumii...
Am zis ca o sa fac anumite schimbari...
Am propus noi idei...
Nu mi-am dorit decât sa-mi indeplinesc putinele mele dorinte din cele multe.
E vag totul!
Iti vine sa zici STOP! si sa te opresti, sa nu mai continui nimic,sa lasi totul balta!
sentimente sentimente si iarasi sentimente...
ce rost? ce valoare mai au?
NICIUNA!
De mâine, de mâine vreau sa simt o schimbare.
Vreau sa simt din nou ca traiesc.
Sa fie totul de la inceput.
Sa ne cunoastem iarasi,sa simt din nou fluturi in stomac,sa nu te mai ignor niciodata,sa te tin doar pentru mine, sa nu te mai dau nimanui.Sa fi doar eu si tu!
Dar... daca nu erai tu,ce rost ar mai fi avut trecutul?
TU ai fost acela care mi-ai schimbat fiecare punct.
Am simtit dragostea nebuna atacându-ma,am simtit ce inseamna sa fi indragostit,am simtit ce inseamna sa suferi...sa fi gelos, sa faci dragoste, sa dormi in brate 2 nopti alaturi de cea mai draga persoana, sa-mi faca cineva pe plac si multe altele.
Pot zice ca m-ai rasfatat in ultimul hal, mi-ai deschis noi sanse...
Câteva din dorinte mi le-ai indeplinit.
Dar le-am si risipit prea repede.
Daca ar fi sa schimb o fraza, un raspuns, o aventura, o privire, o soapta, un sarut din trecut , totul ar fi schimbat in prezent. Un mic amanunt mai am de zis...si am terminat si aici.
Ma poti avea oricând, in orice moment, când iti doresti tu.
Sunt o nebuna insetata de tine.
Tu esti apa in desert, eu sunt cea care incearca sa supravietuiasca si nu am nevoie decât de un strop de apa, dupa acea o sa cer tot mai mult.O sa incerc sa gasesc cât mai multi stropi de apa. Intr-un final dau de un izvor, dar trebuie sa-mi continui drumul...imi iau cu mine stropi de apa, dar in drum ,cat mai departe,se duc/ dispar, si apar alte picaturi...uite asa imi continui drumul, dar intr-un final,ma aflu in mijlocul pustietii,nu mai gasesc picatura aceea de apa de care am nevoie si cad, ... cad la pamânt,si dispar.
Cât de departe poate ajunge o persoana insetata de iubire?
...
I`m LOST without your LOVE
Don`t leave me!!!
P.S: I still love you for 11 months...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!