duminică, 30 ianuarie 2011


nu simt nevoia sa te tin in brate, nici pe tine nici alt trup cu urme de viata, buzele au uitat implinirea scurta a unui sarut, mainile si-au gasit loc pe langa corp, si-au facut loc in buzunare si tac.

17 ani bairame
timiditate început
salivã ,buze ,rãsuflare
noapti albe ,cabana nebuna, camere pline
indiferenta , suferinta
zgomote,fotolii
disperare ,hohote de ras
rasarit,ciripit de pasari,vibratii
prietenie,holuri, foc dragoste, putere ,tinerete, fum
iubire, amintire,muzica, nepasare ,lupta, orgasm ideal
Saptispe mii ,pahar ,tigara
speranta ,asternut
betie ,cantec, ignoranta
geanta, pudra, dermatograf
saruturi lungi, libertate
urlet ,rana
scarba ,mila ,lasitate
orgoliu ,furie ,nedreptate
mizerie, otrava, rautate
violenta, sange
succes, povara ,somnifer, avutie, aer ,secunda, ger
invidie ,depravare, pofta ,nerabdare ,goana, depresie ,atingeri
intuneric, frig, liniste, imbratisari, despartire, somn
curiozitate, destin ,ratacire, suflet ,pareri, chin
uitare, lacrima, soapte, oboseala, tremur, prevestire,excitare
speranta,perne, scrum, asteptare, zambet ,tigari, drum
desertaciune ,aburi, foc, intuneric,lemne, nemurire, nimic
3 zile in cabana nebuna ,molecula, dor, infinit.

am plans, am ras,m-am sarutat in toate modurile,
am facut sex cu persoana pe care o iubesc de 10 luni ,
am mai facut sex[aventura]cu un tip nou,
am dansat,am zambit,am urlat,
am urat la multi ani celei mai bune prietene a mea pe care o iubesc al dracu de mult,am povestit,am auzit pareri despre mine, despre sarutul meu.
am spalat vase,am sters pe jos, am primit batalii in zapada,
m-am gâdilit, am muscat,am lasat semne pe gat, am pus mâna pe ce nu trebuia,
am simtit durere, am fumat, am baut => libertate din cauza lui si indiferenta lui,
am asistat la batut carne,am ascultat povesti despre baieti care vor sa fie fete,
am rupt paturi,am auzit galagie,agitatie,bataie cu pernele,am umblat pe jos,
am fost dupa tigari si corn la magazin, am inghetat de frig,
am dormit in brate cu cineva,m-am jucat dur, m-am ales cu zgarieturi,
am inghitit piper,m-am uitat la farse absolut apreciate si oameni care radeau de prietenii lor,
am asistat la certuri, am dansat cu tricou sus,am simtit satisfactia sexului,
si placerea + durerea lui
am ascultat bolile oamenilor beti
m-am lasat purtata de sentimente,paturi puse pentru blocarea usilor.
curiozitate,invidie,priviri.tupeu,amuzament,incercare.
pandantiv pierdut,lantul meu la gâtul tau...
bec-stins/aprins.
goliciune,respiratie,satisfactie.
balans,cadere,durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!