miercuri, 21 aprilie 2010

Something New?.




asa. fix asa a fost!


- va doare pe toti la p**a. ueeeei.! cât de minunat va fi sa nu te bag in seama. ! si sa imi intorc capu.! asupra ta.defapt. inversului tau.!


= si când vezi. frate . ce viata au unii. iti vine sa te spânzuri.


- nu stiu cum unii pot avea acel imens noroc, de a avea tot ce le trebuie'


- si cum stim deja povestea cu [ b ] ..... iii . asta e . !


- frumoasa poza, rau de tot !


- si frumos faza [ a ]


- accea . cu online . stay 30 minutes . and sign out.!


- gândirea mea parcurge 500 km distanta. la toate motivatiile de care am nevoie


- CUM AR FI :




1. distrugerea look'ului.


2. distrugerea rosiilor.


3. distrugerea statului pe scaun,


4. distrugerea scolii.


5. distrugerea parintilor


6. distrugerea c+


7. distrugerea mea


8. distrugerea totului


9. distrugerea robertei de acum


10. distrugerea mea totala


11. reapararea unui look new''


12. reapararea unei noi roberte


13. reapararea unor noi prieteni


14. reapararea unor noi sugestii


15. reapararea baietiilor buni.


16. reapararea tendintei de a fi \free/












Si pentru ca totul va fi nou. iti voi scrie . nu cu mult timp.


Pin fotografii. si prin sugestiile totale.


Prin minunatul zâmbet. care o sa fie pe muaca' mea.


Si sa nu uit esenta. Pentru ca nu.mi pasa! de tine . delooooc. !


M.ai f*t** , acum ,


--O sa te f** acolo !


tine minte. tot ce.mi trece prin minte se rezolva


Distrugerea robertei de acum.


Redentificarea unei noi' roberte. si solutie incheiata.


O mica PUBLICITATE.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!