marți, 20 aprilie 2010

ââââmm. Everything is over?.):






[[ -iulii -: ca o ultima conversatie. si sa clarifici tot. adica. sincer. si fara secrete. si concret. si direct. si pentru totdeauna. si sa.i zici ca i ultima sansa. daca vrea acuma , ca nu stii cumm va fi in vara.



da am tot incercat. sa fiu clara cu el . da , ori era beat, ori iesea imediat [ si defapt era pe invisible] . ori schimba subiectu. ori ... mereu trebuia sa existe ceva. cand era vprba de "noi"



--iulii - is typing...-iulii -: inseammna ca nu.i sigur de el. adica. poate nu.si da seama cine e. sau ce vrea. sau cum e. sau asa!



nu mai vrea. pentru ca doare. prea tare -iulii -: eu zic sa traiesti clipa.-iulii -: sa.l lasi. ca poate.si da seama , poate nu.-iulii -: si.-iulii - is typing...-iulii -: vei vedea in vara. vei trai saptamana. si Liibe.lulla: il cred. pentru ca asa e defapt. da iulii...mi'as trai'o . dar . nu pot. mereeu trebe sa imi reaminteasca ceva/cineva de el. -iulii -: pai da. si nu trebe sa ti aduci aminte ceva de genu: ca de ce nu mai is cu el ca as vrea sa fiu cu el , ca de ce e asa, de ce nu e asa, dece nu dece da. sa te gandetsi: asa o fost sa fie. daca mai e sa fie, va fi. in viata pur si simplu atat de repede se pot intammpla unele lkucruri, fara sa le impngi tu. Last message received on 4/20 at 8:42 PMLiibe.lulla: mda. asa e. ai dreptate. uit de el . cum a facut.o el . observ ca nu.i pasa. ! ce rost are sa.ti pese de o persoana, când sti cu siguranta ca ea te.a uitat?. ' merci muult de sfaturi ]]






Asta, asta de sus. a fost o mica introducere. pentru a ne da minte , pentru a ma gândi ce sa fac, sa ma gândesc, pentru ca e cea mai importanta decizie de luat! . si pentru ca azi e ziua lui' " La multi aaani,""hani."".sau.nu !.



Si pentru ca iulii' da cele mai bune sfaturi.












Dar faptul ca nu mai contez, faptul ca asta a fost. ! gata. roberta , revino'ti la lumea asta. la realitate. ! poti sa te opresti, sau nu ?. bine.bine, ma opresc. ! am terminat cu subiectul " el " , okay? . [ chiar daca nu asta e ce vreau eu. ]












Mereu o sa fie o amintire . nu o realitate. !



Si ar trebui sa traiesc realitatea, nu amintirile. !



Si ar trebui sa nu.mi fac griji de amintiri , ca ele nu se schimba. realitatea se schimba, si te schimba.!









Clar?. tine.ti minte am promis , no [ a ] on my blogg.!









Si pentru ca da, everything is over! { pentru ca asta e raspunsul titlului.}









Si , 87 de zile, fata de 10 luni, e ceva totusi. 8 luni a durat totul .[ a fost sa fie ]{ ca in basme}



-> alea sa termina cu minunatiii. totul era bineee. ]{da la mine, nu? }






Va urma partea a II'a?



Eu' tot nu cred ca se va termina cu zâmbete cu mocile' noastre. sau a mea}



-si tot nu cred ca se termina direct cu partea I [ :



- si da, va exista volumul II. pentru ca vine partea a 2'a . seria din anul 2010. mhm



= deci. asta a fost , si nu va mai fi @_"



paaa .:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!