duminică, 6 decembrie 2009

It was real or just a dream?

Stau intinsa'n pat,
Inchid ochii...
Si ma gândesc la ziua de mâine...
Pur si simplu, simt doar o presiune
Ce ma apasa atât de tare,
.Imi zic in gând
-"O sa'mi explodeze capu'"
Deja simt pulsul care bate intens.
De data asta in tot corpu'
Ramân fara rasuflare. . .
Aud o soapta,vocea imi e cunoscuta,
Cine esti si ce vrei? Se apropie ...
Se apropie...aud pasi ...
Pasi grabiti,veneau spre mine
Nu mai aud nimic,dar se face
Intuneric.
Apoi,lumina.
Apoi,intuneric.
Urlu...imi deschid ochii ,
Ma aflu intr'o incapere
Ce semana cu o pivnita
Locul imi era atât de cunoscut..,
Era multa umezeala,
Si vad o bucata se sticla,
Era lânga mâna mea...
Sclipea,o puteam atinge,
Dar m.am taiat...
Si incep sa fug pe un coridor lung
Lasând in urma mea picaturi de sânge.
Era intuneric,ecoul vocii mele...
Il aud clar . foarte clar,
Ma intorc,si vad picaturile
...Sângele meu,
Acele pete , dispareau...
Dupa care,alunec,
Ma lovesc cu capul' de o usa din metal,
Incerc sa o deschid,
Dar era inchisa.
Apoi...aud un tipat.
Era o voce subtire,semana cu vocea
Unei fetite...Ecoul.din nou,
Ma cuprinde...
Dar usa se deschide'
Un scârtâit,imi zgârie urechiile'
Si am vazut lumina,alba.
Imi intrase in ochi,
Vedeam ceata,si apare EL...
Ma atinge usor pe cap,si...
Imi zice:"Nu te vei trezi niciodata,
O sa ramâi mereu cu mine in vis"
Fata lui ... era arsa...
Soarele era atât de puternic.
Imi ridic mâinile deasupra ochiilor'
Si vedeam cum mi se gauresc mâinile.
Am inceput sa urlu
"Dispari...Pleaca"
Ma trezesc...eram acasa,
In pat,exact unde am adormit...
Totul parea atât de real...
Ma ridic,calc usor pe podea,
Merg in fata oglinzii,
Eram rosie,ardeam,imi era foarte cald.
Era un vis,dar atât de real...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!