marți, 15 decembrie 2009

Everything had changed when he appeared HIM in my life


Sa te descriu.//.
Ai aparut in viata mea , intr'un mod ciudat
Intr'o tabara bizara :x\
In care . eram inconjurati numai de padure'
Fara semnal la telefon,fara . .uameni cunoscuti
Totul era nou pentru mine.
Dar tu erai ca un deja'vu
Ceva ce stiam ca o sa se intample de cand te.am vazut
Dintr'o privire ciudata care nu era clara.
Si ma gandeam "unde te uiti , la mine sau la prietena mea ? "
Dar prietena mea . era moarta dupa tine...
Si am lasat'o balta , credeam ca o placi pe ea..
Spunea ca tu te uitai la ea asa de frumos..
Dar defapt te uitai la mine.[ :x ]
Cu privirea aceea de neuitat,
Cu zâmbetul acela cu care.mi zâmbeai.
Ma simteam flatata...
Incepusem sa mor de cald...[ ca de obicei ]
M.a observat la ora de yoga. [ dar nu conta ' ]
Inca simtam durerea de dinainte ...
Acea durere spusa in alte contexte.[ dar uitata ]
Parca vedeam lumea in culori...
Si acea magie care numai eu stiu sa o folosesc
Acea mâna puternica care zbura in vazduh,,,
Acele plete care sareau , acelasi praf in ochi...
Dar admiratia ta era seaca...
Ochii tai flirtau cu mine in timp ce erai rusinat,
Dar eu eram la fel...
Prietenii tai vorbeau cu umbra ta.
Si la mine la fel,,,
Te vedeam clar...in jur umbra
Atâtea voci se aud... atâtea impuritati,,.
Dar acea seara in care auzisem o soapta
Cum ca tu ma placi... ah . eram flatata...
Dar m.am ascuns de privirea ta. imi era rusine
Si tu la fel.. dar.. acele persoane . la care tin
Ne'au pus un lacat invizibil la casuta...
Iar tu cu un glas soptit si rascolit de sentimente,
Mi'ai spus " in 9 descifrari"
1.Vrei 2.Sa 3.Fi 4.Cu 5.Mine .6 Da
7.semnu intrebarii [ ? ] 8. Nu 9.Semnu exclamrii [ ! ]
A fost nostim. intrarea a micutului pe geam:))
Si abureala sticlei de sus de gurile lor vorbarete
Care nu se mai opreau , dar nu ne oprea nimic
Decat inima mea care batea neindulgent de tare
Dar pâna intr'o zi...cand m.ai luat de mana
Si am simtit cum ma apropii incontrolabil de tine
Si BANG ! . aia a fost ziua .primului nostru' sarut
Plin de râsete...si atingeri senzuale'
Dar acele miscari ,acele degete infipte in spatele tau
Din pasiune pentru ca "te iubesc" nespus de mult
Dar au fost multe lacrimi scurse,si imbratisari uitate.
Si totul' nu se mai simte acum...
Decât un vânt rece ce ma forteaza sa.l accept .
Dar iti simt lipsa... nu ne cunosteam indeajuns sa te sarut
Dar am facut'o... in timp am cunosc parti bune,rele
Si parti foarte bune...dar insa.
Suntem diferiti in multe alte moduri,
Dar ceva ma atrage de tine ca un magnet nebun.
Asta e fost este, si speram ca VA FI.
Hani, TE IUBESC [ ! ]
A ta dulceata acra dulce , Roberta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!