sâmbătă, 4 iunie 2011

Cred că nu o să trec peste ...

Şi trec valuri peste mine,
Reci şi grele.
Mă doboară şi simt că nu le pot rezista.
Uneori simt cum amintirile primesc o nouă esenţă de la viaţă-
În fiecare zi primesc câte un cadou...
-
Lasă-mă să visez îndealungul zilelor care trec neîncetat...
Să visez la infinit-
Tu mă iubeşti,ştiu că e aşa.
Atunci când te joci cu sulfetul cuiva nu-i de glumă!
Eşti ca un -animal-
Care râvneşte în faţa prăzii sale.
-
Aud bătaia inimii tale
Dar nu ezit să te ating.
Nu mă pot abţine -
Îmi imaginez că asta e ultima oară
Ca de obicei, te revăd şi te mângâi...
Nu ai scăpare!
-
Can you feel my heart is beating?
-
O să ţin minte! E atracţia între noi,nimic mai mult...
-
Atracţia asta merge mult prea departe,nu crezi?
Uneori nu-i dau speranţă deloc !
-
Nu uita, atracţia, atât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!