marți, 12 aprilie 2011

A mai trecut un an...se pare.

Cred că nu m-am mai simţit aşa de mult.
Cred că dacă ar trebui să-mi pun o dorinţă la noapte sau atunci când o să suflu în lumănări,o să fie următoarea.:
".-Doamne!.astăzi e ziua mea, şi cred că o dată pe an îmi poţi împlini şi mie o dorinţă ,chiar dacă aproximativ pe toate mi le-ai împlinit in timp,dar mi-ai şi arătat că nu am nevoie de acele dorinţe... astăzi,am o dorinţă specială, la care cred că o s-o uit şi o să renunţ chiar din acel moment. 00:00! Poate imi consum dorinţa degeaba.. dacă tu nu mi-ai împlinit-o deja, inseamnă că nu am nevoie.! Dar, o pierd pentru tine... chiar daca TU nu MĂ meriţi pentru toate cele intâmplate, dar defapt nici eu nu te merit foarte mult. În toate postările cred că eşti menţionat... şi sigur vei mai fi menţionat... Dorinţa mea este una dintre multele dorinţe. : Aş vrea toate amintirile să se întâmple din nou, să reapară toate acele persoane din nou în viaţa mea pe neaşteptate,să fac greşeli din nou poate. să am cele mai bune prietene aproape din nou lângă mine ! să primesc din nou primul sărut. vorbin de săruturi ,cred că mi-e dor de unul singur. al tău,da,al tău! dar renunţ. CINEVA mi-a arătat acum o zi cum stau defapt lucrurile si îi dau dreptate. şi vreau să mărturisesc că în momentul de faţă vreau să îţi cer doamne să nu iasă din viaţa mea !!! pentru că nu vreau să o pierd şi pe ea. Mai există o persoană care a apărut in viaţa mea,foarte subtil, e un el si mă ajută mult cu sfaturi la telefon in fiecare zi. chiar dacă noi nu am ieşit să discutăm ,o să fac tot posibilul să o rezolv şi pe asta,promit. Şi ultima şi cea mai importantă dorinţă- ... Mi-e dor de tine...chiar mi-e dor de tine şi te vreau inapoi in fiecare zi . Vreau să ştiu dacă e aşa cum cred eu. vreau să aflu dacă e reciproc totul. Si să nu uit. Vreau ca de ziua mea să-mi pun o dorinţă pentru EA. ! Iţi garantez şi promit că o să se intâmple ceea ce aştepţi ! o sa apară el in viaţa ta, o să vezi ! ""
E o listă scurtă . cred că o să scriu mult mai mult altădată pentru că incepe să mă fure oboseala şi aşteptarea.! 9:56! 2 hours left!
Pe scurt, ALL I WANT IS YOU TODAY :( cu păreri de rău...

2 comentarii:

  1. La mulţi ani şi fie ca tot ce îţi doreşti să ţi se împlinească :). !
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumescccc>:D<::*:* => sunt eu doar ca nu sunt logata:*:*:

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!