sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Fara Titlu-

Asa dis de dimineata,defapt e 1:21 p.m
mi s-a facut o pofta sa butonez putin.
Si imi puneam aiurite intrebari cum ar fi:
-Câti oameni fac acum sex?
-Câti oameni viseaza acum?
-Câti oameni se distreaza?
-Câti oameni sunt putin fresh?
-Câti oameni sufera?
-Câti dintre ei muncesc?
-Câti pierd vremea?
-Câti stau la plaja?
-Câti dintre ei admira acum cum ninge...
-Câti oameni incearca sa supravietuiasca?
-Care din toti scriu acum pe blogg?


Intrebari la care nu stim raspunsuri, fiecare cu problema lui...
Cu ce as vrea sa-mi ocup eu timpu? si ce as vrea sa fac acum?

Eu, acum as vrea multe. As vrea sa-mi vad unii prieteni, sa fugim putin prin lume.
Au mai ramas 8 zile , pâna la aniversarea celor 17 ani perfecti a celei mai bune prietene.
Câte lucruri imi trec prin cap.
Câta lume asteapta dupa mine acum??
Oare se gândeste cineva la mine acum?...
Vorbeste cineva de mine?
Ii pasa cuiva de mine...?
Ce sa-i cumpar de ziua ei, de ziua lui?
O sa mai existe o relatie pana atunci?
Sunt atâtea lucruri la care nu gasesc raspuns, atâtea lucruri inutile carora nu le poti da o explicatie...


Voi ce va doriti in acest moment?

5 comentarii:

  1. tu fraiero zimi ce sa-ti iau de ziua taa!
    mai sunt 7 zille acum nu 8!

    RăspundețiȘtergere
  2. O foaie mare cu intrebari un test grila si intr-un final un cadou ( un maimutioi de plush '' un lucru care iti aminteste de persoana care ti-a facut cadoul '' ) asta poti sa oferi :d

    iar la partea cu fulgi
    printre sutele de oameni eram si eu xD

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca te enumeri printre persoanele care admirau cum ninge.
    in stadiul ala ma aflam si eu.

    RăspundețiȘtergere

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!