miercuri, 8 decembrie 2010

Cum trebuie procedat in astfel de tragedie?

-Unde-mi fuge mintea?
-La momentele in care te aveam in brate numai pe tine, si nu voiam sa iti dau drumul sa te las lumii sa te fure.
-Cred ca niciodata nu as fi renuntat la tine in acel moment, ce se intâmpla acum de imi schimb parerea din trecutul apropiat?
-De ce ?
-Pentru ca nu sti sa ti o fata aproape de tine/ sti sa o atragi, sa o faci sa se gândeasca la acel sarut de neuitat/, la tine....si cam atât! / dar nu la tine, eu [ noi ] ... gândul asta nu exista. erai doar tu, si sarutul tau.
-Oricât de indiferent² era cu mine, nu as fi putut renunta la el...
-Sa nu crezi ca indiferenta ta a incercat sa ma schimbe. Nu!
-Nu sunt rea, sunt doar ca tine....
-In general, femeia il insala doar pe acela pe care-l iubeste cu adevarat, iar pe ceilalti ii paraseste!
-Oare cine imi poate simti tristetea printr-un telefon? [ who? ]
-Si cum ramâne cu ratatu care ma iubeste?

-Tot ce ramânea defapt era acel parfum barbatesc care mi se imprima in haine. si il adoram
ce ai zis dupa o vreme? : ui coae, asta chiar ma placea.....
prea tarziu...
si a mai trecut o zi,o saptamâna si iarasi ne intalnim , nu avem ce vorbi....
LOVE COMES AGAIN....

parcă tot ce-a fost frumos s-a dus şi nu mai e, ca prin magie, ce-mi place mie dispare repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DISCO GLOBE.!

DISCO GLOBE.!